Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej FP'ere

Igår aftes opdaterede jeg mit 46" ES8005 Smart TV til den firmware der hedder 1018 (Opdaterede fra 1012). Jeg opdaterede via internettet, hvis det kan have noget at sige.

Herefter begyndte fjernsynet at sige noget i retningen af dårlig forbindelse - tilslut antennekablet (Bemærk! Jeg har afprøvet et andet tv gennem samme kabel hvor det virker).

Det forstod jeg intet af, hvorfor jeg valgte at lave en automatisk søgning efter TV-kanaler. Den finder dog ingen.

Jeg har YouSee, og den er indstillet efter det den skal når man søger efter kanaler.

Jeg har sidenhen opdateret til firmware 1020 via usb, hvilket heller ikke har hjulpet med at finde kanaler.

Fjernsynet virker egentlig fint som det skal - Med SmartHub og hele pisset, men lige når det kommer til tv-kanaler så er den krop umulig.

Håber der sidder nogle derude der kan hjælpe :/

Mvh
Klaus
Af lennon
måske du skal igennem hele dynen m indtastning af bla netværks ID ?
Af Tudetarzan
Mit 40" havde samme problem efter en opdatering - det røg til reparation, og får det tilbage i morgen, hvor de har udskiftet en del.
Af bluesy
Hej Klaus

Fandt du en løsning på dit problem? mit tv er lige begyndt at have samme fejl, dog uden software opdatering, det er dog et ES7005

Mvh
Dennis