Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
KristofferA skrev:Jeg kan nu meget godt lide det nye design selvom det ligner Samsung.
LOL! :)
Af Bent odense
ja ja det er godt med jeg,Håber der kommer nogle test,Og se hvad de siger.Så kan det godtværer at vores sony 55HX855 for et nyt hjem,Nu måske den samsung/sony :) viser gode takter.
Af THM
håber det er pænere i virkeligheden, for ud fra billedet at dømme er der godt nok tilbagegang på designfronten i min optik...
Af THM
KristofferA skrev:How so? :o
Jeg syntes den firkantede Sonylogo klods forneden skæmmer designet. Kan meget bedre lide det design de ellers har stået for de sidste par år.
Men igen disse pressebilleder kan godt snyde, så kan være jeg bliver positivt overrasket når jeg ser det i virkeligheden. Det sku ikk være første gang;-)
Brugeravatar
Af KristofferA
Ahh ok. Ja klodsen forneden ville jeg også helst have været foruden, men et eller andet sted skal deres logo jo sidde. Desværre.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
... det kan jo være man kan brække den af :)
Af Bent odense
Med de forbedringer sony kommer med,Som triluminos"-panel.Aktiv-3D.Og en ny billedmotor,Der skulle forbedrer billedekvaliteten.Så er HX955 allerde måske dømt ude,Inden de er sat på stan i butikken.Og så må man se hvormeget afvigelse der bliver melem de to.i prisen.
Af jack1956
spændende hvornår priserne kommer der kommer også 3d med passiv briller
Af Bent odense
Det er kun en test,Her på flatpanels.AVforum-HDTVtest.Der viser hvormeget kvalitet man får.Men nu er det sådan HX955 har ikke fået en test.Dermed er den måske dømt ude?
Brugeravatar
Af KristofferA
Torben Rasmussen skrev:... det kan jo være man kan brække den af :)
Kan I ikke lige høre sony om det? :o
Af Bent odense
Hvad bliver det næste du kommer med kristofferA.At du vil smide det ud fra 4-sal.Din mening om dette tv er forstået.