Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Fellow TV nerds :)

Hvilket TV skal man investere i for at få bedste billede og nydels hvis ens brug er til film,sport og PS3 spil

Vil gerne nå at købe et inden super bowl finalen her den 3 feb. 8)

min hovedvægt er på film og sport med primært HD kanaler og blu ray, men osse lidt kanaler som desværre ikke er i HD. så osse gerne et ok SD billede

jeg spiller osse af og til PS3 som værende bilspil og assassins creed 3 men hovedvægten skal være film og sport

jeg har selv overvejet Panasonics VT50 55" eller samsungs es8005 55"

jeg er lidt filmnørd og vil da osse gerne bruge 3D funktionen, men ved ikke om det er noghet man gider i det lange løb? nogen som har erfaringer med dette ??

på forhånd tak!
Brugeravatar
Af edinger
Hvad er det, du er i tvivl om?

Forskellen mellem LCD og plasma og de respektive teknologiers styrker og svagheder?

I så fald er der skrevet op og ned af stolper herom i utallige tråde og indlæg her på siden.

Derfor – fellow TV nerd – prøv lige søgefunktionen ;)
jegersqok skrev:Hej Fellow TV nerds :)

Hvilket TV skal man investere i for at få bedste billede og nydels hvis ens brug er til film,sport og PS3 spil

Vil gerne nå at købe et inden super bowl finalen her den 3 feb. 8)

min hovedvægt er på film og sport med primært HD kanaler og blu ray, men osse lidt kanaler som desværre ikke er i HD. så osse gerne et ok SD billede

jeg spiller osse af og til PS3 som værende bilspil og assassins creed 3 men hovedvægten skal være film og sport

jeg er lidt filmnørd og vil da osse gerne bruge 3D funktionen, men ved ikke om det er noghet man gider i det lange løb? nogen som har erfaringer med dette ??

på forhånd tak!
vil mene ps60E6505 fra samsung vil være et godt valg med dine behov:
http://www.bilka.dk/elektronik/tv/samsu ... _other_ds)
Af DavidHimself
Som filmnørd selv - ville jeg (alt efter siddeafstand) søge så stor skærm som mulig, hvor jeg stadig ville få en god kvalitet :)

LG60PM970T, Sharp 60LE741S eller Pana 65ST50Y (den sidste kræver nok at man lige lever af pasta i en måned til, selv om den er på tilbud ;) ), ville nok være noget i den dur jeg ville lede efter.
Senest rettet af DavidHimself 09 jan 2013, 16:57, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af edinger
Bent odense skrev:Det er nemlig nemmer du gør det Edinger ;)
Dovenlars har ikke levet forgæves :)
Af Gunraf
Jeg er meget tilfreds med min ES8005. Har den i 55" :)

Den bliver netop brugt til de ting du nævnte. Især en hel del sport. Så den kan jeg godt anbefale, og samtidig er den jo ganske pæn =)

Men kig på det, det var blot min anbefaling. Du kan jo læse mere om skærmen her på flatpanels, inde under anmeldelser.
jegersqok skrev: men hovedvægten skal være film og sport

Når du ser sport så er der ikke noget valg, du skal købe Panasonic, LCD er simpelthen for langsomt til sport, i tennis vil der f.eks. kunne skimtes en hale efter bolden.
Tacconi skrev:

Når du ser sport så er der ikke noget valg, du skal købe Panasonic, LCD er simpelthen for langsomt til sport, i tennis vil der f.eks. kunne skimtes en hale efter bolden.
Det kommer så sandelig an på skærmen. Sikke noget vås at lukke ud :)

Der er stadigvæk et 'stort' valg at tage.
Gunraf skrev:
Tacconi skrev:

Det skal du jo sige når du selv har brugt penge på et ;)

Personligt har jeg aldrig set en lcd skærm som kan vise tennis uden hale, og jeg har selv både et Sony og et Samsung :(
Tacconi skrev:
Gunraf skrev:
Tacconi skrev: Når du ser sport så er der ikke noget valg, du skal købe Panasonic, LCD er simpelthen for langsomt til sport, i tennis vil der f.eks. kunne skimtes en hale efter bolden.

Personligt har jeg aldrig set en lcd skærm som kan vise tennis uden hale, og jeg har selv både et Sony og et Samsung :(
Og du er sikker på, at alle billedbehandlingskredsløb er slået fra.
Tacconi skrev:

Sikke en gang Ævl....du aner jo ikke hvad du taler om.Har du ejet en ordentlig indstillet og god lcd led....nej,det er vist tydeligt for de fleste.

lrev
Tacconi skrev:
Gunraf skrev:
Tacconi skrev: Når du ser sport så er der ikke noget valg, du skal købe Panasonic, LCD er simpelthen for langsomt til sport, i tennis vil der f.eks. kunne skimtes en hale efter bolden.

Så har du vel bare misset nogle indstillinger. :) Ihvertfald kan jeg sige, at du er galt på den.