Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle :)

Søger lidt feedback fra nogle der ejer et WT50 og hvilke erfaringer de har med det, samt hvor tilfredse i er. Regner med at skulle ud og købe dette TV en af dagene, men håber på lige at få det sidste "go for it" skub fra nogle af jer. TV'et er jo ikke anmeldt her på siden, så har læst et par andre anmeldelser og test fra andre sider. Synes dog der er delte meninger.
Jeg skal bruge TV'et til at se film, xbox 360 gaming samt lidt fjernsynskiggeri. Havde et VT50 før, hvilket var toppen af poppen imo, men blev desværre ramt af burn in, hvilket har skræmt mig :s Så nu vil jeg prøve at tage skiftet fra plasma til LED.

Så, findes der nogle WT50 ejere, som vil give lidt feedback på jeres erfaringer/tilfredshed med dette TV. Og hvordan med clouding på denne model? Nogle andre ting jeg bør være opmærksom på ved netop dette TV mm?
Af loberg
Ved godt det ikk er pana, men syntes bestemt du skulle se efter et af LG topmodeller, efter lang tids søgen fandt jeg det bedst, og er ikke utilfreds :-)
Af YourMotherDK
Jeg har et WT50, og kan kun sige at det er det fedeste tv!!! Så go for it :-)
Af YourMotherDK
Jeg har et WT50, og kan kun sige at det er det fedeste tv!!! Så go for it :-)
Af kennethbrdk
Jeg mangler at se Sony's og Panasonic's LED modeller i år, men hverken LG eller Samsung imponeret mig synderligt, hvilket var derfor jeg købte VT50, men overvejer at skifte af præcis samme grund som dig - har dog ikke fået burn-in endnu, men har også været mere end forsigtig, hvilket jo ikke er holdbart. Men ellers en skam for har et super billed - helt sikkert bedre end LG's og Samsung's LED efter min mening.
Af Høxbro
Fik mit WT50 igår. Nåede desværre ikke lige at rode så meget med det, men mit første indtryk er at det er et meget lækkert TV, og synes faktisk at billedekvaliteten er rigtig god. Så positivt første indtryk..
Jeg kører lige nu med disse foreløbige indstillinger:
Professionel1:
Kontrast: 15
Lysstyrke: -1
Farve: 30
Skarphed: 5
ECO: fra
P-NR: fra
Intelligent Frame Creation: fra
16:9 Overscan: fra

Jeg mindes at have læst et sted - på en af de utallige sider jeg har været igennem for at finde info om WT50 - noget om, at man kunne indstille "backlight setting". Jeg kunne ikke lige finde denne indstilling nogle steder. Nogen der ved noget om dette? :)
Af BR
Se mit indlæg under billedindstillinger

Benny