Log ind med sociale netværk
08 apr 2007, 23:12
PH skrev:Det koster 110 kr at sende 20 kilo indenfor DK.men send den for guds skyld med forsikring! chancen for at elektroniske forsendelser kommer frem i live med postDK er sådan ca. 50/50
Bestiller du i Tyskland bliver den nok leveret af Post Danmark alligevel...
09 apr 2007, 23:22
Kief skrev:Jeps, men DHL har også samarbejde med de nationale postvæsæn hvad angår budget pakker. Jeg bestilte hos Hardwareversand.de og de booker ind til DHL, som booker videre til Deutche Post, når den kommer til grænsen overgår pakken til Post Danmark.PH skrev:Det koster 110 kr at sende 20 kilo indenfor DK.Som regel bruger de fragtfirma'er, så som DHL eller i mit tilfælde UPS.
Bestiller du i Tyskland bliver den nok leveret af Post Danmark alligevel...
10 apr 2007, 15:20
Kief skrev: Men jeg ved at man som oftest kan få en opløsning på 1360x720 til at gå ind på skærmen og passe perfekt. Dog kan man opleve overscan, som kan kompenseres for ved et tool som findes i dine skærmkorts-indstillinger..Den fremgangsmåde er bare ikke anbefalelsesværdig, da du først nedskalerer på computeren for efterfølgende at opskalere det igen på TV'et. Det ser elendigt ud. VGA uden overscan er langt bedre.
Monitor: LG W2600HP
TV: Philips 50" LED-TV 50PFL3008T
3D Projektor: Panasonic PT-AT5000E
TV: Philips 50" LED-TV 50PFL3008T
3D Projektor: Panasonic PT-AT5000E
12 apr 2007, 23:12
Kief skrev:HejsaHar du fået solgt dette ?
Nej desværre ikke, den er nok først på trapperne her tirsdag eller onsdag pga påsken. Men så snart den lander så skal jeg nok sætte den op...
Forresten, hvis der er nogen der er interesseret i en Toshiba 37c3030d så sig til, de kegler i tyskland har ved en fejl sendt mig 2 skærme, og i stedet for blot at sende den tilbage, så kunne jeg sende den videre til netop dig...
Prisen er omkring 7500.- ....
Mvh
Casper
12 apr 2007, 23:27
tron skrev:Nej - så vidt jeg ved står det stadig på UPS's lager (eller hvem de nu bruger)Kief skrev:HejsaHar du fået solgt dette ?
Nej desværre ikke, den er nok først på trapperne her tirsdag eller onsdag pga påsken. Men så snart den lander så skal jeg nok sætte den op...
Forresten, hvis der er nogen der er interesseret i en Toshiba 37c3030d så sig til, de kegler i tyskland har ved en fejl sendt mig 2 skærme, og i stedet for blot at sende den tilbage, så kunne jeg sende den videre til netop dig...
Prisen er omkring 7500.- ....
Mvh
Casper
13 apr 2007, 00:23
.... jeg har intet med det at gøre. Det eneste er at de kan kun levere tv'et til min adresse (siger de) så derfor er jeg nødt til at være inde over... men ellers ryger tv'et blot tilbage til Tyskland...
tron skrev:Undskyld jeg spørger, hvis de har sendt to skærme på samme ordre - Er det så købt på efterkrav ? Så i sidste ende er det vel den tyske forhandler og ikke dig jeg køber det hos ?Det har du fuld stændig ret i
vh.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto