Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dikki
Desværre er fra Viborg.. :/
Af PH
Det koster 110 kr at sende 20 kilo indenfor DK.
Bestiller du i Tyskland bliver den nok leveret af Post Danmark alligevel...
Af dad_
PH skrev:Det koster 110 kr at sende 20 kilo indenfor DK.
men send den for guds skyld med forsikring! chancen for at elektroniske forsendelser kommer frem i live med postDK er sådan ca. 50/50
Af Kief
Som regel bruger de fragtfirma'er, så som DHL eller i mit tilfælde UPS.
Af PH
Kief skrev:
Som regel bruger de fragtfirma'er, så som DHL eller i mit tilfælde UPS.
Jeps, men DHL har også samarbejde med de nationale postvæsæn hvad angår budget pakker. Jeg bestilte hos Hardwareversand.de og de booker ind til DHL, som booker videre til Deutche Post, når den kommer til grænsen overgår pakken til Post Danmark.
Af TYBO
Hvad koster det at få en 37" sendt fra tyskland ?
Af Kief
TYBO skrev:Hvad koster det at få en 37" sendt fra tyskland ?
Ca. 350 kr... (alt afhængig)
Af Wildt
Kief skrev: Men jeg ved at man som oftest kan få en opløsning på 1360x720 til at gå ind på skærmen og passe perfekt. Dog kan man opleve overscan, som kan kompenseres for ved et tool som findes i dine skærmkorts-indstillinger..
Den fremgangsmåde er bare ikke anbefalelsesværdig, da du først nedskalerer på computeren for efterfølgende at opskalere det igen på TV'et. Det ser elendigt ud. VGA uden overscan er langt bedre.
Af tron
Kief skrev:Hejsa

Nej desværre ikke, den er nok først på trapperne her tirsdag eller onsdag pga påsken. Men så snart den lander så skal jeg nok sætte den op...

Forresten, hvis der er nogen der er interesseret i en Toshiba 37c3030d så sig til, de kegler i tyskland har ved en fejl sendt mig 2 skærme, og i stedet for blot at sende den tilbage, så kunne jeg sende den videre til netop dig...

Prisen er omkring 7500.- ....

Mvh

Casper
Har du fået solgt dette ?
Af Kief
tron skrev:
Kief skrev:Hejsa

Nej desværre ikke, den er nok først på trapperne her tirsdag eller onsdag pga påsken. Men så snart den lander så skal jeg nok sætte den op...

Forresten, hvis der er nogen der er interesseret i en Toshiba 37c3030d så sig til, de kegler i tyskland har ved en fejl sendt mig 2 skærme, og i stedet for blot at sende den tilbage, så kunne jeg sende den videre til netop dig...

Prisen er omkring 7500.- ....

Mvh

Casper
Har du fået solgt dette ?
Nej - så vidt jeg ved står det stadig på UPS's lager (eller hvem de nu bruger)
Af tron
Undskyld jeg spørger, hvis de har sendt to skærme på samme ordre - Er det så købt på efterkrav ? Så i sidste ende er det vel den tyske forhandler og ikke dig jeg køber det hos ?

vh.
Af Kief
tron skrev:Undskyld jeg spørger, hvis de har sendt to skærme på samme ordre - Er det så købt på efterkrav ? Så i sidste ende er det vel den tyske forhandler og ikke dig jeg køber det hos ?

vh.
Det har du fuld stændig ret i :) .... jeg har intet med det at gøre. Det eneste er at de kan kun levere tv'et til min adresse (siger de) så derfor er jeg nødt til at være inde over... men ellers ryger tv'et blot tilbage til Tyskland...
Af tron
Hej Casper
Kunne du oplyse om hvilken forhandler der drejer sig om ?
Hilsen Claus
Af Kief
tron skrev:Hej Casper
Kunne du oplyse om hvilken forhandler der drejer sig om ?
Hilsen Claus
Digitalo.de