Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ulrik6531
corre skrev:Virker på 2012 es8005

Installeres på følgende måde:

1. tryk på smarthub knap.
2. tryk "A" login.
3. login med Samsung-konto "develop" (Der skal ikke oprettes ny bruger).
4. tryk på tools knap og vælg "indstill."
5. vælg "udvikling"
6. vælg "Indstiller Server-IP" indtast ip 90.185.152.76
7. tryk retur og vælg "Brug programsynkronisering"

Så spiller det - super app. O_O
Jeps så kunne selv jeg finde ud af indstalleringen. Det virker fint.
Af quizzgaard
Det er jo en alt for lækker app! Foreløbigt ser det ud til at spille uden problemer.
Ville være direkte fantastisk hvis man kunne få live-stream til at virke. For os med stueantenner der ikke altid leverer det meste stabile signal, ville adgang til live-streamet være intet mindre end fantastisk!

Det er super fedt der er nogen der udvikler sådanne apps, men hvorfor det skal komme fra en tredjepart og ikke kommer fra DR med det samme, forstår jeg ikke. I virkeligheden burde der eksistere en DR-app på alle TV-platforme.
Af tfriis
Skrive kun dette indlæg for at sige: TAK.

Så lækkert et stykke arbejde, det fungerer i hvert fald bare her. Tænk at DR ikke vil have det liggende, det er jo virkeligt et stykke genialt programmering.

Nu vil jeg se "Sikke en fest" - på mit tv. Og så bliver det første gang vil jeg benytte mit smart-tvs smarte del... ;)
Af tbirk
Super at kunne se dr.nu på Samsung. Fantastisk! Er der mulighed for at lave tilsvrende løsning til den nye 3play?
Af gjoenge
RuneDJ skrev: Det vil jeg da absolut kigge på. Der er jo mange sjove ting på bonanza. Jeg kan ikke få den til at afspille det i min simulator, men jeg vil afprøve det på mine forældres fjernsyn her i weekenden - de trænger alligevel til et besøg :-)

Hvis det er ok vil jeg lægge det ud sammen med DR nu playeren!?

Du bruger bare hvad du vil fra den.

Jeg har lige prøvet at hente den igen her og køre den både på emulator og TV (ES serie) og der kører det. Jeg bruger 2012 Emulatoren dog (3.1.1). Jeg tror ikke de gamle emulatorer understøtter min flash player, så på dem vil scraping delen fungerer men playeren vil den aldrig kunne starte, scraperen finder rtmp stream linket til videoerne men jeg aner ikke om man kan få de gamle samsung modellers interne player til at afspille rtmp - jeg tror det faktisk ikke da de selv anbefaler at lave en flash player til det i tutorials.
Af -claus-
Det kunne være dejligt, hvis Bonanza blev uploaded også. Vi er rigtigt glade for dr nu appen i vores familie, og jeg kan ikke rigtigt finde ud af at indstallere Bonanza appen efter samsungs instruktioner.
Af thomas_fogh
Super app! :)

Lidt ustabil (men det er DR NU på pc også) og volumen kontrollen virker ikke (justerer ikke lyden)... men godt arbejde! :)

DR NU og Netflix på mit Samsung ES5505 lækkert! :D
Af KGL
Tak Rune - det virker også strålende her. Du er jo pisse klog og flink!
Af jakobkoester
Fantastisk App - godt arbejde!

Krydser fingre for en enkel vejledning til installation af Bonanza, så det kan lykkes mig at installere den..
Af RuneDJ
Så har jeg lagt gjoenges bonanza player op. Det virker kun på 2012 modeller. Husk at der sælges mange gamle modeller i butikkerne, så det er ikke sikkert at et tv købt i 2012 er en 2012 model.

Jeg har leget lidt med at lave min egen afspiller i flash version 8, som alle smart tv burde kunne bruge, men det virker vist alligevel kun på 2012 modeller.
Af Swingking
Lyder rigtigt godt Rune , hvordan installerer jeg den ? på min samsung ue32es5505 ?
RuneDJ skrev:Så har jeg lagt gjoenges bonanza player op. Det virker kun på 2012 modeller. Husk at der sælges mange gamle modeller i butikkerne, så det er ikke sikkert at et tv købt i 2012 er en 2012 model.

Jeg har leget lidt med at lave min egen afspiller i flash version 8, som alle smart tv burde kunne bruge, men det virker vist alligevel kun på 2012 modeller.
Af BENA
Er det, eller bliver det muligt at indstille kvalitet på streaming?

- tak for en fed app.
Af Vindfeld
Hej Rune

Godt arbejde, dine apps gør tv'et til mere end bare tv.. jeg bruger dine og plex app og syntes de er de eneste der er noget værd :)
Har et spørgsmål til den nye Bonaza app, kan man ikke få tekster på? der er nogle dokumentar med udlandske tale (bl. forsvundne dansker)

Tak
Michael
Af Pely
Hej Rune

Lyder super fedt med den app til dr.
Jeg er kommet til at lave develop kontoen med en kode jeg ikkeved hvad er fordi det gik lidt galt i oprettelsen pga uvidenhed og dårligt "tastatur". Jeg kan jo selvfølgelig ikke nulstille koden, da det ikke er en mailadresse kontoen er oprettet med. Nu tør jeg ikke rigtig at gå videre. Kan jeg gøre noget så jeg kan løse dette?

Venlig hilsen,
Pernille
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 26