Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Allesammen, har et problem jeg håber i kan hjælpe mig med!!
Jeg ved ikke helt så meget om tv og sådan så bær over med mig.

jeg købte et panasonic vt50 igår og glæede mig bare til at sætte det hele til! det skal lige siges jeg har et Sony HT-IS100 som jeg køre alt igennem min waoo box, boxee box og bluray. så den viker som en switch. så kære der bare et hdmi op i tvet men når jeg sætter det til kommer der ikke noget billede men kan høre lyden også bliver den ved med at skifte for eksempel når den står på sat så blinker den "sat" og lyden forsvinder og kommer tilbage.. har prøvet anlæget på et andet tv.. og det virker fint

håber i kan hjælpe og forstå hvad jeg skriver ;)
Af thejoker
Det er med det samme tvet bliver sat i tv out på anlæget.. så er det lige som tvet får anlæget til at genstarte lyden hele tiden.. så ved ikke om jeg kan slå noget fra i tv der gør det ikke kan modtage signalet.. håber så meget der er en som kan hjælpe
Brugeravatar
Af MigSelv
Forstår ikke helt, hvad du skriver i indlæg 2.
Kan det være arc i tv'ets hdmi 2, der får tingene til at køre i ring? Forudsat du har tilsluttet anlæg til hdmi 2 på tv.
Af thejoker
Har prøvet det med hdmi 2 men har læst mig til at det kun er hdmi 1.4 der virker med det.. og mit anlæg kan kun tage 1.3..

- det jeg mente i inlæg 2 var at mit anlæg virker jo som en hdmi switch.
når min sat box er i anlæget kan jeg høre lyden helt normalt.. men så med det samme jeg sætter tv'et til boxen.. så er det som om at anlæget bliver ved med at genstarte lyden.. ligesom hvis den var sat til arc.