Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DHJ
Hej

Jeg har haft mit G20 i lidt over to år nu, og det har virket upåklageligt. Da min kæreste tænder det her til morgen, kommer der hverken lyd eller billede.

Jeg har søgt google tynd, og finder frem til at det kan være forskellige fejl errors. Dog er der ingen af de fejl errors der beskriver blink på over 30.
Når jeg tænder Tv'et(med eller uden fjernbetjeninge), plejede der at komme en klik lyd, den kommer ikke. Dog blinker power on lampen grøn, og blinker i 5-10 sekunder. Har talt det, og det minimum 30 gange. Efter det stopper den med at blinke, og lyser konstant.

Dog intet billede eller lyd. Er der nogen som har en løsning på dette?

Har allerede kontaktet service, men det er jo desværre ikke en gratis omgang.
Af DHJ
Hej

Vil lige sige, at hvis man lod den stå i noget tid, gik mit fjernsyn i safemode. Her blinkede den 13 gange.

Det er for mig meget underligt, da jeg ikke kan finde fejlkode 13 nogen steder på Panasonic G20.

Er der nogen der kan hjælpe mig? :)
Af DHJ
Det har jeg også nailet det ned til.

Kan nu konkludere, at det kan starte en gang i mellem, men det er meget forskelligt om det kan, eller ej.

Er der nogen der ved hvor jeg kan fremskaffe en ny strømforsyning? Gider da godt nok ikke betale 3000 på et værksted, så heller prøve at skifte delen selv :).
Af Bent odense
Nu var det kun den overorden vudrering.At det kunne værer strømforsyningen.Men for at søge efter en fejl.Så skal der måles på div komponenter.Og opfordrer du ikke selv roder selv med det.mm du har en teknikker baggrund i el.Og troer ikke barer man kan gå ud at købe en strømforsyning.Men prøv at der ikke er en lille lokal tv rep.Der hvor du boer.