Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

FlatpanelsDK er på CES 2013 i Las Vegas.

Er der noget du vil vide, så meld endelig ud, så prøver vi at spørge producenterne eller kigge forbi deres stand og undersøge tingene. :)

Og hvis du ikke vil gå glip af noget fra CES 2013, så husk at tilmeld dig vores Facebook eller twitter (find links øverst til højre).
Brugeravatar
Af David Munch
Er glad nok for mit nuværende TV, men jeg er på udkig efter et nyt lydanlæg til TV'et, så hvis i keder jer eller går kold i TV, så tag endeligt lidt info og billeder med hjem af hvad der kommer på markedet af 2013 Home Theater's.. ;)
Af dada
De holder jo kortene så tæt til kroppen at det ikke giver meget mening at spørge dem om andet end nuværende produktlinjer anyway, - men hvis man kunne få et svar ville jeg gerne vide hvornår brille-fri 3d kan forventes til en fornuftig penge.
Af Andersss
Sammenligning af panasonics 2012 plasma Line-up mod deres 2013? Har hørt en lille fugl synge om, at de mindre dyre serier kan blive decideret dårligere end samme produktserie i 2012. Skulle være for at skabe en større differentiering på serierne.
Hvis dette passer, så gælder det jo om at få en 2012 model.
Brugeravatar
Af KristofferA
Jeg glæder mig til om vi får OLED fra Panasonic og Sony. Eller et Crystal LED tv fra Sony til salg.
Nye LCD fra samme og forhåbentlig bedre kontrast på Pannys LCDer.

Igzo skærme fra Sharp måske i 4K?
Et 4K BD format måske?
HDMI 2.0 ? ( trådløs ? )
Brugeravatar
Af KristofferA
Ja hvis I får tid kunne det være fedt hvis I skrev lidt om nyt indenfor lyd også...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
KristofferA skrev:Ja hvis I får tid kunne det være fedt hvis I skrev lidt om nyt indenfor lyd også...
Vi prøver at få noget med omkring lyd, men vi holder os dog generelt fra decideret hifi. Det er der andre, som er meget bedre til end os.
Af red_martians
Med LG og Samsungs forsinkelse på OLED, kunne det jo være spændende om panasonic kan holde deres planer.

LG's laserprojekter kunne også være sjov at komme ind på.

Ellers er det jo ret svært at stille spørgsmål til produkter som indtil videre er ukendte.
Af joachimnb
Vil gerne vide om de snart kan lave noget uden backlight bleeding som ikke er plasma eller OLED :).
Brugeravatar
Af edinger
joachimnb skrev:Vil gerne vide om de snart kan lave noget uden backlight bleeding som ikke er plasma eller OLED.
Det findes skam allerede i form af LCD-paneler med full-array LED-backlighting og local dimming (læs: Sony HX955, Philips PFL9707 og Sharp Elite PRO-X5FD).
Brugeravatar
Af KristofferA
I må også gerne hvis I får tid kigger på de nye Blu Ray afspillere og deres interfacet efterhånden er godt nok til at streame film fra en nas.

Jeg tænker på at man kan få en virtuel "hylde" hvor alle ens titler står på med cover som på Apple TV.