03 apr 2007, 21:02
Jeg syns ikk lige jeg har tiden til at finde dem alle sammen og læse dem igennem. Håber i forstår 
Sagen er denne; Jeg har omkring 10.000kr +/- til at købe en fladskærm. Jeg har set nogle "live", også nogle som jeg har været imponeret af, men har selvfølgelig ikk fået navnene på dem så jeg kunne tjekke online priser på dem
Det skal bruges til filmbrug og evt. til TV-Pejsen 
Der er selvfølgelige nogle krav som det skal opfylde.
- Plasma (Helst, med mindre der er et overvejende godt LCD TV)
- HDMI (Det er til computeren, ikk? :$)
- Sort ramme
- Minimum 37"
**Ikke livsnødvendigt**
- En lidt blæret fjernbetjening. noget Alu værk eller noget med flotte blinkende farver
(Og ikke bare en af de normale)
Jeg er faktisk ligeglad med om der er 1080x1024 eller 1080x768 (?) opløsning da jeg er blevet fortalt at 1080x1024 er kun til nytte når man har en konsol man gerne ville spille på. Kan jeg få det bekræftet eller er det bare mundgas?
Håber virkelig i kan hjælpe mig med det, for jeg er på herrens mark lige på dette område. Jeg aner ikk hvad jeg skal kigge efter.
På Forhånd Mange Tak
//Jonas
Sagen er denne; Jeg har omkring 10.000kr +/- til at købe en fladskærm. Jeg har set nogle "live", også nogle som jeg har været imponeret af, men har selvfølgelig ikk fået navnene på dem så jeg kunne tjekke online priser på dem
Der er selvfølgelige nogle krav som det skal opfylde.
- Plasma (Helst, med mindre der er et overvejende godt LCD TV)
- HDMI (Det er til computeren, ikk? :$)
- Sort ramme
- Minimum 37"
**Ikke livsnødvendigt**
- En lidt blæret fjernbetjening. noget Alu værk eller noget med flotte blinkende farver
Jeg er faktisk ligeglad med om der er 1080x1024 eller 1080x768 (?) opløsning da jeg er blevet fortalt at 1080x1024 er kun til nytte når man har en konsol man gerne ville spille på. Kan jeg få det bekræftet eller er det bare mundgas?
Håber virkelig i kan hjælpe mig med det, for jeg er på herrens mark lige på dette område. Jeg aner ikk hvad jeg skal kigge efter.
På Forhånd Mange Tak
//Jonas