Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cub
Hejsa jeg har et Panasonic VT20 50 tommer. Der er kommet en streg på midten af skærmen, den starter top/mid og går ned til midten af skærmen.

Er der nogle der kender til det problem? Det er jeg faktisk ikke helt vildt glad for. Det er kommet fra den ene dag til den anden.
Af Cub
Hvad kan jeg lige stille op med det? Og så fra den ene dag til den anden :(
Af Cub
Det er ikke engang 2 år gammelt dækker garantien ikke på så noget?
Af pipper
Hvis tv'et er under 2 år dækker garantien selvfølgelig
Af Bent odense
Ved ikke hvor du købte det.Hvis det er ved en tv forhanler.Så ring til dem nu,De har sikker jule åben.
Af Cub
Købte det hos komplett og der er telefonerne lukket om lørdagen. Så kan først ringe imellem jul og nytår :(
Af Cub
Jeg håber inderligt at det ikke er 2 år gammelt endnu.. Hvordan kan så noget komme fra den ene dag til den anden? Jeg har ikke rørt det overhovedet.. Kun trykket tænd og sluk på remoten...

Jeg tør sgu da ikke at gå ud og købe nyt tv nu hvis så noget det sker. Tænk sig at jeg købte det bedste tv der var den gang, efter at have læst anmeldelse herinde :(
Af Bent odense
Sådan noget sker barer.Om så det er top´modeller,Eller fået en fin test her på flatpanels.Og det skal ikke afholde dig fra at vælge det sammen model.Hvis det kommer til at du skal have et nyt. :)
Af Supergris
Al elektronik kan gå i stykker, og det sker jo netop fra den ene dag til den anden...
Vær du bare glad for, at det er sket i garanti-perioden!
Af Cub
Hvordan kan det opstå? Jeg er nemlig i tvivl om min garanti. Men har en forsikring i hjemmet, det vidst nok gælder elektronik der går i stykker..
Af Bent odense
Det må du heller få styr på.Men du må da vide hvornår du købte dit tv.Og se om der er merer garantie tilbage.