Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Står og skal have nyt tv og vil gerne have et smart tv, hvor jeg kan se netflix.
Max prisen er 8000.
Har kigget på disse modeller.

sony 46KDL HX753
og
Samsung UE46ES6715
og
LG 47" 3D LED Smart TV 47LM649T

Nogen der har lidt for og imod.

Ps: 3D gør ikke den store forskel i mit valg.
Af midtspace
Hej.

Jeg har lige købt et Sony KDL 40HX755 (der skulle være det samme som HX753,blot med ekstra tuner).

Inden mit Sony køb nåede jeg at læse rigtig mange test, jeg var ude at se på rigtig mange opstillede TV i Fona, Føtex, Elgiganten og jeg nåede også at eje et Philips 4007-serie LED i 3 dage, men måtte levere det retur, da billedet virkeligt var dårligt.

Sony købet er virkelig et godt køb, og jeg kan meget varmt anbefale HX753/755 modellen. Nede i Fona, havde de 46" udgaven udstillet, og det så også godt ud. Knivskarpt billede, meget gode farver og god sort-gengivelse. Eneste minus er, som diverse tests også beskriver, lyden. Men lyden er ikke værre end på mange andre LED TV i dag, og kan for ca. 1400 kr. forbedres væsentligt med en Sony soundbar.

40" udgaven Kan ii dec 2012 erhverves for 5500 (nettet) og 6000 (Fona). I Fona oplyste de dog, at netop 46" modellen kommer på udsalg til 6999,- lige efter jul, men at de allerede nu sælger til dén pris, pga. Prisgaranti.