Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg har lige fået et samsung es8005, og kan simpelthen ikke få touch fjernbetjeningen til at virke. Knapperne på den virker, og kan navigere på touch-delen, men kan ikke skrue op/ned, skrifte kanal eller bruge de andre touch knapper.

Der vel ikke nogen der kan give et tip til hvordan man får det til at virke, eller er det en defekt?

MVH
Af otf
Ingen med tv'et der lige kan svare :)?
Af Vindfeld
Kan kun sige at min fungere uden problemer, satte batterierne i og det kørte... Har du prøvet dette??
Smart Touch Control
Når du har kørt den første opsætning på dit tv, skal du slutte din Smart Touch Control til dit tv.
1. Tænd for tv'et ved at trykke på knappen P på fjernbetjeningen.
2. Tilslutningsikonet vises nederst til venstre på skærmen, og tv'et sluttes automatisk til din Smart Touch Control.
✎ Hvis du vil udføre parringsprocessen igen: Tryk på nulstil-knappen på midten af bagdækslet med en nål eller spidsen af en papirclips. Din
Smart Touch Control bliver initialiseret.

Men min touch fjernbetjening ligge nu bare i skuffen, da jeg syntes den mangler grundlæggende funktioner, bla en knap til EPG.
Af otf
Tak for svaret.

Jeg fandt faktisk ud af, at det bare var mig der havde dummet mig. Troede det var "touch" betjening så jeg havde selvfølgelig ikke "trykket" :D

Men ja, jeg kan nu også bedre lide den almindelige fjernbetjening.