13 dec 2012, 05:24
Mener barer man skal værer varsom med køb af tv i tyskland.Det er ikke kun lg.Også de andrer mærker.
KE skrev:@LG & Bjqrndu skal lidt ignorere knapper og hvad du allerede har.
Jeg kan godt lave en custom knap, men problemet er, at "service menu" ikke fremgår af disponible knapper på harmoni 300i på knappe oversigten. Der findes en knap som hedder "T.option"?
Jeg har prøvet at hente fjernbetjeningsmenuen til den model som er i beskrivelsen fra "OpenLG" og her findes en knap der hedder EZ/ADJ. Denne findes ikke på min model?
lgowner skrev:KE skrev:@LG & Bjqrndu skal lidt ignorere knapper og hvad du allerede har.
Jeg kan godt lave en custom knap, men problemet er, at "service menu" ikke fremgår af disponible knapper på harmoni 300i på knappe oversigten. Der findes en knap som hedder "T.option"?
Jeg har prøvet at hente fjernbetjeningsmenuen til den model som er i beskrivelsen fra "OpenLG" og her findes en knap der hedder EZ/ADJ. Denne findes ikke på min model?
fordelen ved en custom remote, er jo du kan tildele dine knapper med whatever funktion som er i alle de knapper som du kan konfigurere i Harmony programmet, som også vil være den customknap servicemenu knap du så har oprettet ved at følge openlg guides. denne custom knap tilføjer du så f.eks som "*" funktionen på din valg af knapper som ændres. så opdaterer du remote og trykker på "*" som du har tildelt ny funktion som du navngav da du programerede remoten iflg guide.
du må ikke begynde at konfigure remote til andre tv modeller, så slettes den custom knap du har tilføjet til eksisterende model du oprindelig valgte i harmony software, og info mistes. det er derfor vigtigt du går ind og lægger den til igen, så.
jones31 skrev:Hvorfor skulle det ikke være lovligt, at ændre opsætningen på sit tv?lgowner skrev:KE skrev:@LG & Bjqrndu skal lidt ignorere knapper og hvad du allerede har.
fordelen ved en custom remote, er jo du kan tildele dine knapper med whatever funktion som er i alle de knapper som du kan konfigurere i Harmony programmet, som også vil være den customknap servicemenu knap du så har oprettet ved at følge openlg guides. denne custom knap tilføjer du så f.eks som "*" funktionen på din valg af knapper som ændres. så opdaterer du remote og trykker på "*" som du har tildelt ny funktion som du navngav da du programerede remoten iflg guide.
du må ikke begynde at konfigure remote til andre tv modeller, så slettes den custom knap du har tilføjet til eksisterende model du oprindelig valgte i harmony software, og info mistes. det er derfor vigtigt du går ind og lægger den til igen, så.
Efter min mening burde det være i orden og snakke om sådan noget herinde, da det ikke er lovligt og gøre sådan noget.
jones31 skrev:Efter min mening burde det være i orden og snakke om sådan noget herinde, da det ikke er lovligt og gøre sådan noget.tror du blander det danske retssystem og så regelsæt og retningslinjer som LG kan pålægge deres købere når de ændrer på opsætning.
MigSelv skrev:Fordi du går direkte ind i en service menu, hvor al din garanti ryger når du piller ved den.jones31 skrev:Hvorfor skulle det ikke være lovligt, at ændre opsætningen på sit tv?lgowner skrev: du skal lidt ignorere knapper og hvad du allerede har.
Efter min mening burde det være i orden og snakke om sådan noget herinde, da det ikke er lovligt og gøre sådan noget.
jones31 skrev:Fordi du går direkte ind i en service menu, hvor al din garanti ryger når du piller ved den.Fordi du fortæller bruger om opkommende tilbud, så bryder du ingen love men du bryder nok tavshedpligt omkring interne kampagner og andet hos elgiganten. Igen, det bliver maximalt til et privat søgsmål og ingen lovbrud, fordi du er taler for højt uden at respektere firma politik.
jones31 skrev:Hvad har det med lovlighed at gøre ? Så er det jo også ulovligt, at opgradere hardware i sin PC under garantiperioden.MigSelv skrev:Fordi du går direkte ind i en service menu, hvor al din garanti ryger når du piller ved den.jones31 skrev:Hvorfor skulle det ikke være lovligt, at ændre opsætningen på sit tv?
lgowner skrev:jones31 skrev:Efter min mening burde det være i orden og snakke om sådan noget herinde, da det ikke er lovligt og gøre sådan noget.tror du blander det danske retssystem og så regelsæt og retningslinjer som LG kan pålægge deres købere når de ændrer på opsætning.
Det er i hvert fald ikke ULOVLIGT, det kan være det ikke er hensigtsmæssigt og kan bryde garanti betingelser, men LOV? tror du skal passe på du ikke bryder handelsaftaler og vildleder forbrugeren, når du udtaler dig om LG og deres retningslinjer for salg. her er der nemlig love som kan skade dig og andre, og ser ikke godt ud på dit cv eller krimi attest når bedrageri synligt begås.
husk banker kan dømmes ved lov i Danmark, for fejlrådgivning, sådan kan medarbejdere i Elgiganten også, så skil lige love og retningslinjer fra hinanden her.
jones31 skrev:Hvad fanden snakkker du om. Bryde loven.ditto.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.