Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nikolaj86
Hej!

Hvilket af disse to tv vil I mene giver det bedste billede?

Torben, ville også være rigtig glad for at høre din mening. Eftersom 8005'eren fik en Top-award kunne man forvente at den bedre, men det lød i din vurdering at du tog prisen i betragtning...Men i absolut målestok, hvilket billede synes du er bedst? (Uden 3d)

Mvh

Nikolaj
Brugeravatar
Af edinger
Tjek denne tråd, hvor Torben (og Mysen og jeg selv) rangerer HX855 over Samsung ES7005/8005 m.fl.
Torben Rasmussen skrev:Hvis der godt må foreslås en 4. skærm, så ville jeg også helt klart tage HX855 frem for de tre der allerede er på banen.
Af Gunraf
nikolaj86 skrev:Hej!

Hvilket af disse to tv vil I mene giver det bedste billede?

Torben, ville også være rigtig glad for at høre din mening. Eftersom 8005'eren fik en Top-award kunne man forvente at den bedre, men det lød i din vurdering at du tog prisen i betragtning...Men i absolut målestok, hvilket billede synes du er bedst? (Uden 3d)

Mvh

Nikolaj
Tror de er meget jævnbyrdige, Samsung har bare den fordel at det er pænere, specielt mht. til foden.

Ja jeg ved ikke hvad der skete, da Sony lavede deres fod :D

Det er selvfølgelig en smagssag. Havde selv Sony i overvejelsen, men den fod. Den er for grim.
Af Bent odense
Den fod som du siger, er en stan hvor der inbygget højttalere og S- Force Front surround.
Af Gunraf
Bent odense skrev:Den fod som du siger, er en stan hvor der inbygget højttalere og S- Force Front surround.
Det ændrer jo ikke på noget som helst, den er bare møggrim (i min optik) :)
Af Bent odense
Så er du måske en af de der går op i design af hvordan et tv fod skal se ud.Set i betragtning af hvad et tv skal bruges til :)
Af Dedenroth
Nu spørger jeg så lidt dumt:
Hvad så hvis hx855 skal op og hænge på en væg? kun lyden der ryger så?
Af Bent odense
Nej du spørge ikke dumt,Så er det barer Hx855 alm højtaler der bruges,Der er i tv"et.Den stan der er på den nye HX855,Var et extra tilbehør.Man kunne købe på den gamle model.For at give en beder lyd,