Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle

Jeg er i markedet efter en 24" skærm, der kan klare det meste - inkl. gaming uden ghosting og input lag. Det er primært FPS spil som CS, jeg er interesseret i, men jeg synes benqs, dells og samsungs bedste bud på en 24" skærm alle har en række mangler. Derfor har jeg nu fået kig på Eizo FlexScan S2411W, men hvor god er den til FPS spil fx? Kan ejere ikke dele deres erfaringer?

Jeg er primært bekymret over disse to (gamle) artikler, da de giver Eizo'en betydeligt dårligere karakterer i "Gaming Motion Test Result" ift. Samsung 244T.

http://www.pcworld.com/product/specs/id ... specs.html (er godt nok en 2410-model, men stadig langt fra average til very good)

vs

http://www.pcworld.com/product/specs/id ... specs.html

Ser frem til at høre jeres erfaringer.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har faktisk S2411W inde til test lige nu og skal med glæde dele nogel af mine erfaringer omkring spilydelsen her i tråden, før jeg lægger den fulde test ud på Flatpanels.

Jeg har dog ikek haft tid til at kigge på skærmen endnu.
Af marj
Er der en tidshorisont for hvornår testen kommer online? Jeg var lige ved at bestille en dell da jeg så Rasmus' indlæg.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har en test af en anden stor skærm, NEC såkaldte 2690WUxi, som jeg lige mangler at lægge de sidste hænder på. Umiddelbart efter dette (det håber jeg på bliver i dag), så starter jeg på testen af Eizo S2411W. Jeg kan godt vende tilbage i denne tråd om 2-3 dage, men selve testen er nok online i starten af næste uge.
Af snobby
Jeg er også meget spændt på skærmens beskaffenheder og vil derfor også sætte stor pris på, hvis testen blev delvist offentliggjort i denne tråd.

Men indtil da må de andre ejere af skærmen gerne give deres besyv med - især mht. gaming.
Af sorhol
Hej Rasmus,

Jeg har lige købt nævnte skærm og er meget tilfreds. Jeg glæder mig til at læse din anmeldelse specielt omkring farve indstillinger.
Af MBW
Ja lad os endelig høre... kan næsten ikke vente.

Jeg sad just med fingeren på køb knappen, da jeg læste at du var igang med en test. Nu bliver jeg næsten lige nød til at høre, om mine forventninger er nogenlunde korrekte.

Jeg har i øvrigt haft svært ved at finde at finde seriøse test, så det er kanon at i tager den op (mit japanske er nemlig ikke så godt)
Af MBW
Hej Rasmus

Hvordan går det med testen?

Kunne du måske kaste os nogle guldkorn mens vi venter.
Af snobby
MBW skrev:Hej Rasmus

Hvordan går det med testen?

Kunne du måske kaste os nogle guldkorn mens vi venter.
Jeg kunne også rigtig godt tænke mig noget input!!!!

:) Martin
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg holder lidt velfortjent pause her i påsken, så jeg er ikke blevet helt færdig med testen. S2411W har dog mange af de samme positive egenskaber som jeg fandt på S2110W - og det siger jo i sig selv en del.

Mht. spil, så er historien ikke meget anderledes end for S2110W. Man kan godt bruge skærmen til langt de fleste spil, men den hænger stadig lidt i de hurtige FPS spil.