Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

På mit Panasonic G20, kan vi her i huset lave forskellige favoritlister og så kan vi samtidligt med at vi ser en udsendelse, bladre så vi kan se hvad der er på de andre kanaler, uden at gå væk for den oprindelige udsendelse. Dette kunne vi gøre på hver vores favoritliste.
På mit nye LG 47lm760t (som i øvrigt er MEGA fedt :) ) kan vi godt bladre og se hvad der er på andre kanaler imens vi ser en udsendelse, men jeg kan ikke få det til at virke med favoritter. Selv m jeg har været inde og vælge "min" favoritliste, så når jeg bladre programmerne igennem, så viser den ikke på min liste, men på alle kanaler.

Ved ikke om dette blev for rodet, men hvis der er nogen der forstår og har et forslag, så er jeg meget interesseret i at høre :)

Lars
Af lgowner
når du vælger "GUIDE", så tryk på FAV knappen og der burde den skifte imellem dine favorit lister.
Af Lars8000
Ja der kan jeg vælge mellem de forskellige favoritlister. Men det hjælper ikke helt på mit problem.
Hvis vi nu har lavet 3-4 favoritlister og vælger den ene, så vil jeg gerne at når jeg trykker nede i venster hjørne på INFO knappen hvor man kan bladre rundt på de andre kanaler uden at skulle skife kanal. at den kun bladre rundt i den favoritliste der er valgt. Men det gør den ikke, den bladre i alle kanaler.
Af lgowner
du må nok leve med GUIDE + FAV løsningen, da jeg ikke har set det virke på INFO listen, desværre.

du kan altid kontakte LG support og komme med en bruger anbefaling som de skal notere og sende til Korea og bringe ide'n op når de laver nye ændringer :) du skal nok bare ikke forvente den kommer på en 2012 model men så kan nye ejere nye af dit forslag.
Af Lars8000
Det var da lige godt grov :)
Takker for hjælpen