Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ka man streame musik fra sin pc til sit samsung es8005 smart tv? Mere præcist ønsker jeg at streame musik fra yousee player eller youseeplay.dk til tv'et, da jeg pt. er uden anlæg/speaker. Vil rigtig gerne slippe for en grim ledning fra pc til tv'et, hvis jeg ka. Allshare play er ik en mulighed vel? Hvis jeg har forstået det rigtigt, er Allshare play til at sende downloadet indhold, og jeg streamer jo bare musikken fra yousee.
Af -claus-
Problemet med yousee play, er at filerne er drm beskyttet. Så der er nok lille sansynlighed for at det virker. All share fungere fint med mp3 uden drm.
Af T27667
-claus- skrev:Problemet med yousee play, er at filerne er drm beskyttet. Så der er nok lille sansynlighed for at det virker. All share fungere fint med mp3 uden drm.
Men man ka kun - med allshare play - afspille musikfiler, som man har downloadet på sin computer ik? Og altså ik musik man bare streamer (fra fx yousee play), vel?
Og nej, downloadede wma-musikfiler fra yousee play ka ik afspilles på Samsung smart tv med allshare. Wma-filer er ellers understøttet med allshare medmindre der er tale om tabsfri wma-filer - så downloadet musik fra yousee play må altså være "tabsfri wma-filer" (hva end det vil sige)