Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Recordere.dk ville ikke stå for et "mængdekøb", så derfor står jeg for at være mellemmand for dem som er interesseret i at få den nye A-400 billigere, og medieafspiller.dk som er sælgeren her.

HVAD SKAL DEN KOSTE?
- Den kommer til at koste 1899 kr. plus forsendelse fra medieafspiller.dk (69 kr.) - en besparelse på 300 kr.. Det er ikke en kæmpe besparelse, men det er trods alt penge som tæller - især her i juletiden :)

HVORNÅR KAN JEG FÅ DEN?
- Svaret på dette er stadig lidt usikkert. Med lidt held vil den være ude hos de enkelte personer inden årsskiftet. Går det ned ad bakke med heldet, så snakker vi nærmere først i januar.

HVORDAN KAN JEG BESTILLE EN?!
- Spørgsmålet som i nok alle gerne vil have svaret på ;) Det du skal gøre er at sende en PM til mig med NAVN, ADDRESSE og EMAIL. Så sørger jeg for at ordren bliver oprettet hos medieafspiller.dk som sørger for opkrævning af penge.

BØR JEG KØBE AFSPILLEREN IGENNEM FÆLLESKØBET?
- Det enkle svar er: "Ja, selvfølgelig!". Ikke nok med at du får produktet 300 kroner billigere, så støtter du samtidig en lille niche-virksomhed som arbejder på at levere produkter til det segment vi hører ind under - AV-entuisister.

Hvis der kommer nogle tilstødende oplysninger, så vil jeg informere her i tråden.
Spørgsmål kan også stilles her i tråden. Dem jeg ikke kan svare på, sender jeg videre i systemet.

Kom glad og vær' med til at få noget nyt grej hjem i stuerne!

PS! VIGTIG INFO: Man kan senest aflægge sin bestilling 15. December.
Senest rettet af Andersss 04 dec 2012, 19:34, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Recordere ejer termet "fælleskøb" så hvis du vil arrangere noget sådant herinde, så må du kalde det noget andet.
Af Andersss
Er det tilfredsstillende? Ellers kunne jeg have nøjes med at skrive et lille ® bagved? ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Humlen er kun, at et "fælleskøb" kun må foregå hos recordere. Hvis du blot kalder det noget andet, så er det ok. Vi vil blot ikke have noget bøvl af det - derfor gjorde jeg opmærksom på det.

Jeg kan evt lige linke til samme tråd hos recordere, så folk kan se, at der er en del andre interesserede:
http://forum.recordere.dk/get_last_post.asp?TID=117730
Af Andersss
Det var skam heller ikke for at pege fingre - synes bare det er lidt sjovt at man tager rettigheden overfor et ord. Men jeg tror næppe recordere har et problem med det, selvom det ikke er deres stempel som er på dette "fælleskøb". De har i hvert fald intet nævnt.
Ikke at det betyder det store. Det lader ikke til at folk herinde er interesseret i denne type tilbud.