Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af David84
Hej

Jeg overvejer at købe ovenstående tv, men er lidt i tvivl om det kan svare sig at købe nu, eller om man skal vente til januar udsalget?

Det står pt. til 15999 + tab i Wupti!

Synes i det er en god pris, eller skal man vente og se om det falder yderligere inden for den næste måned?

Alternativt kunne man købe den billigere lillebror (UE55es7005)
Af polski12
Jeg har den tv selv ....så ja du kan rolig købe den ...de vil altid falde i prisen det ved men
Af Henrik A
Et køb af dette tv fortrydes aldrig, det er simpelthen fantastisk!!

Hvad så end prisen falder til, så kommer jeg aldrig til at fortryde.. Så mit råd, køb nu:-)

Om du vælger 7005 eller 8005, er smag og behag.. Jeg valgt selv sidste gang 7005, og bildte samtidig mig selv ind, at jeg sagtens kunne "leve" med en plastik kant.. Men dette fortrød jeg inderligt!!
Så da skærmen blev for lille, blev det til 55" med stålkant;-)

Mvh Henrik
Af apfolmer
låner lige din tråd..

står selv i samme dilemma..

KAN man reelt se en forskal på 7005 og 8005 modellen ang tv kvalitet ??
Er den den extra penge værd ?
Af jng
David84 skrev:Hej

Jeg overvejer at købe ovenstående tv, men er lidt i tvivl om det kan svare sig at købe nu, eller om man skal vente til januar udsalget?

Det står pt. til 15999 + tab i Wupti!

Synes i det er en god pris, eller skal man vente og se om det falder yderligere inden for den næste måned?

Alternativt kunne man købe den billigere lillebror (UE55es7005)
Hvilket januarudsalg?
Af Slot
Sælges til 15499 kr incl. tab i Wupti.
Af dktipe
Samsung UE46ES8005 TV er faldet ret meget på det sidste, fås lige pt. til 9999 kr hos f.eks. Elgiganten.

Syntes det er en stor merpris op til 55". Kan man forvente at 55" tommer også falder eller holder den prisen pga. der er mere efterspørgsel efter de store paneler så fabrikken ikke kan følge med ?

Mvh Tim
Af Gunraf
Vil mene at det er en meget fin pris. Gav dog selv 14999 igår i Elgiganten for 55", eller dvs. betalte faktisk 254, da jeg blot skulle betale differencen fra min anden skærm. En Panasonic VT50 det ikke var gået så godt for.

Men kan helt klart anbefale en ES8005 :) Hvis den skal stå på fod, vil jeg også klart mene, at den er flottere end 7005's.