Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PhDream
Brian GT skrev:
PhDream skrev:
Brian GT skrev:
Ellers er jeg DYBT imponeret over billedekvalitet osv, det er simpelthen for lækkert, man kan stå lige foran skærmen og de alm kanaler står knivskarpt, jeg har anvendt de indstillinger en anden bruger smed i tråden i kalibrering, de gav lige det sidste :)
Det er et godt tv, men der er ingen grund til at overdrive. ;)

De alm. kanaler står ikke knivskarpt. Det kan alm. SD ikke på så stor en skærm. Især ikke hvis du står lige foran skærmen.
I min optik og sammenlignet med den LG plasma jeg havde inden så er der ikke overdrevet i min roser 👍
Det er fair nok. Det er dog overdrivelse ift. den almene opfattelse af hvad "knivskarpt" er og hvad der evt. ser godt ud. SD kanaler af en 576i opløsning kan ikke stå skarpt på en 64" stor skærm i 1080p opløsning.
Af Holm86
Det der skræmmer mig mest er buzz.

Da tv'et PT skal stå på mit værelse et par måneder. Og jeg ser tit tv i sengen om aftenen med ret lav volumen.
Af Lafenear
Dang

Inspireret af jer drenge, har jeg sgu taget springet og bestilt det fra Wupti.

Har ellers været meget i tvivl da jeg var tændt på LG LW980, men nu jeg prøver jeg det her. Hvis det ikke holder el. buzzing er slem, kan jeg altid returnere det.

Størrelsen er jo heller ikke til at stå for :D

Bigger is better.
Af jones31
Lafenear skrev:Dang

Inspireret af jer drenge, har jeg sgu taget springet og bestilt det fra Wupti.

Har ellers været meget i tvivl da jeg var tændt på LG LW980, men nu jeg prøver jeg det her. Hvis det ikke holder el. buzzing er slem, kan jeg altid returnere det.

Størrelsen er jo heller ikke til at stå for :D

Bigger is better.
Jeg ville vente hvis jeg var dig, hørt en lille fugl synge om at 55lw980w kommer på bud til en god pris et sted inden for et par uger.
Af Nauticay
KDL55HX820 til 10000,- vil være et godt køb. Har hørt den kan komme på tilbud lige over påske.
så ta det med ro :) der kommer sikkert en masse gode tilbud på "gamle" highend modeller. og det kan være lønsomt hvis man ikke trænger det nyeste.
Af Lafenear
jones31 skrev:Jeg ville vente hvis jeg var dig, hørt en lille fugl synge om at 55lw980w kommer på bud til en god pris et sted inden for et par uger.
Det kommer i morgen.

Men jeg vil helt ærligt indrømme at jeg har kigget længe på 55LW980W. Jeg har bare ikke lyst til at give 17k for det. Vi kunne snakke om det hvis prisen var det samme som på PS64D8005. Jeg blev også slået lidt ud over den her video:

http://youtu.be/OZxML8UM9_g

Desværre har vi jo en tendens herinde til at lede efter fejl, i stedet for at opveje det positive. Men som sagt har jeg 14 dages returret, så lad os se.
Af Wamsler
hej

Ved godt det er en gammel tråd. Men hvordan håndterer fjernsynet alm. tv kanaler. Jeg har en denverboks som jeg tror opskalerer de alm sd kanaler til 1080i og det gør den egenligt meget godt - gør et tv med indbygget dvb-c det samme??