Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Derude.

Jeg tænkte der måske var andre end mig der havde haft lidt specielle erfaringer med ovenstående 47" fra LG.

Jeg oplever når jeg ser forskellige kanaler eller eks netflix direkte fra tvet at det er som om bevægelserne på menneskerne går i "high speed", lidt ala gammeldags 2X på video maskinerne, men det underlige er at billede og lyd følges ad.

Jeg har forsøgt forskellige indstillinger uden held, det der dog får mig til at tro det er noget med tvet er at hvis jeg sætter et apple tv til og ser netflix, ingen problemer de bevæger sig som forventet, hvis jeg sætter en yousee box til så kører kanalener som forventet.

Nogen der kan komme med guldkorn før jeg ringer og hører LG om det virkelig kan passe.

Mvh
Mads
Af Virgilen
Hvis det er sport du hentyder til har jeg haft samme problem. Det har jeg afhjulpet ved at sætte "motionflow" til clear.
Af manvedaldrig
Hejsa

Njae det er faktisk alt, også netflix som jo er indbygget, det er faktisk noget mystisk syntes jeg.

Mads
Af Virgilen
Prøv alligevel. Alternativt prøv at slå motionflow fra. Det kan også være det man kalder sæbeopera effekt.
Af manvedaldrig
Hejsa

Det lader til at det har gjort det bedre, mystisk, men nu ser det udtil at spille fornuftigt.

Tak for assistancen.