20 nov 2012, 11:32
Er der nogen der kan fortælle mig, hvor meget buzz de hører på et ST50 hvis du er på hovedmenuen/dashboardet på enn Xbox 360, hvor der er meget gråt og relativt oplyst. Jeg hører hvad der svarer til en mobiltelefon der vibrerer på et trægulv af støj.
Normalt eller ej?
zappedronningen skrev:Jeg har heldigvis fem andre mennesker, der har set fjernsynet i privaten og kan bekræfte at jeg ikke er sindssyg. Så jeg går ud fra de enten har testet fjernsynet med optimale forhold (sort skærm, mørke scener) og spyttet det ud på en halv time at fjernsynet er a-okay.Vinterbird skrev:Ja desværre..... Mit VT50 der var til rep pga for høj følsomhed overfor retention/burn-in, kom tilbage med et meget tydeligt DR logo. Meget værre end det, det blev sendt afsted med. Og meldingen at det ikke fejlede noget. Forhandleren hentede det i fredags for selv at kigge på det. Din historie tyder så på, at de udover at være blinde også er døve. Dog kan buzzing vist være ret afhængig af omgivelserne. Jeg troede på et tidspunkt også, at mit buzzede. Men det var så bare mine ører/hjerne, der spillede mig et puds. Kunne nemlig også høre hyletone og "knitren", selvom jeg slukkede tv'et. Så det var bare et anfald af tinnitus, som heldigvis er næsten forsvundet.klingenberg skrev: Enig, skal ret langt ned i volumen på d7000'eren + have en ret lys skærm på før jeg kan høre så, så din ST skal vist byttes.Den har været til rep hos service-centeret siden sidste uge, og nu påstår de at problemet ikke kan høres hos dem, og forlanger jeg møder op hos dem for at bekræfte at det ikke der.
Og så var deres første tilbagemelding, at de har opdateret firmwaren og ændret stnadard-indstillingerne.
Er det normalt for et service-center at påstå kunden tager fejl, og behandle mig som en idiot?
Er der nogen der kan fortælle mig, hvor meget buzz de hører på et ST50 hvis du er på hovedmenuen/dashboardet på enn Xbox 360, hvor der er meget gråt og relativt oplyst. Jeg hører hvad der svarer til en mobiltelefon der vibrerer på et trægulv af støj.
Normalt eller ej?