Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Runedrengen
Hej, jeg vil høre om andre har oplevet at bolden hakker utrolig meget i bevægelserne, når en episode vises i langsom gengivelse?

Problemet har ikke været der med min gamle Samsung skærm, det opstod først da jeg købte mit Grundig 9279 - er der nogen der kan forklare det? Det skal siges, at det kun er i langsom gengivelse problemet er der - spillet flyder således fint normalt.

Mvh Runedrengen
Af 2 T ´er Uden H
Har du husket at slå alle de dynamiske billedeforbedrings systemer fra i menuerne? Heriblandt 100/200hz billede interpolations systemet :)
Af Simon
Bruger du PC, PS3 eller Xbox?

Hvis PS3, så kan det være fordi du har for lidt plads tilbage på din harddisk.
Den nyeste PS3 software opdatering kunne måske også hjælpe?
Af Runedrengen
Jeg bruger PS3, men der er fint plads på harddisken. Alle billedforbedrings systemer er slået fra, dog ikke den med hz - har ikke kunne finde en måde hvorpå det kan ændres
Af jones31
Runedrengen skrev:Jeg bruger PS3, men der er fint plads på harddisken. Alle billedforbedrings systemer er slået fra, dog ikke den med hz - har ikke kunne finde en måde hvorpå det kan ændres

På grundig tv, skal du ind i billed menuen og så helt ned i bunden og så slå memc fra. Det er deres hz system.
Af kanon12
Hej.

Jeg har haft samme oplevelse, men jeg oplevede at det hjalp at smide et nyt HDMI kabel i. Noget helt andet er om i beskytter jeres konsol vha. skins? Jeg har hørt fra venner og bekendte at man kan få nogle her:
*link fjernet af moderator - hvis man vil reklamere så skal man betale*