Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bjarne Lauridsen
Har lige fået installeret app'en, og det ser jo supergodt ud.

Desværre melder den forbindelsesfejl uanset hvad jeg forsøger at afspille.

Hvad gør jeg galt?

Bjarne
Af Bjarne Lauridsen
Hmm, ved ikke hvad der skete, men nu virker det perfekt.

Super godt arbejde Rune! Den app har vi virkelig manglet.
Af RuneDJ
marlar skrev:Hej Rune

Nu er jeg selv udvikler, bl.a. til Android. Kan du give et tip om hvordan man kommer igang med at udvikle apps til Samsung?

Og hvad med kildeteksten, må man se den? (Sikkert ikke, og det er også ok)
Hvis du vil udvikle så henter du et SDK og læser deres guides: www.samsungdforum.com

Programmet er mit første forsøg ud i javascript.

Kildekoden til programmet kan hentes på bitbucket.
Af RuneDJ
Tv bruger skrev:Hej Rune
Hvorldan justerer man lyden, når man er inde på DR Nu appen og ser et program? Den sædvanlige volume kontrol på fjernbetjeningen virker ikke...
Er du sikker på at volume knappen ikke virker? Jeg kan godt justere lyden med min fjernbetjening, men der er ikke nogen grafik. Jeg kunne godt lave noget grafik på skærmen, men hvorfor ikke bare lytte efter og så justere lyden til et niveau der lyder godt?
Af bleed_blue
RuneDJ skrev:
Tv bruger skrev:Hej Rune
Hvorldan justerer man lyden, når man er inde på DR Nu appen og ser et program? Den sædvanlige volume kontrol på fjernbetjeningen virker ikke...
Er du sikker på at volume knappen ikke virker? Jeg kan godt justere lyden med min fjernbetjening, men der er ikke nogen grafik. Jeg kunne godt lave noget grafik på skærmen, men hvorfor ikke bare lytte efter og så justere lyden til et niveau der lyder godt?
Ja, jeg kan også regulere lydstyrken, ingen problemer der (bortset fra den "manglende" grafik).

Hvis jeg ikke allerede har sagt det: Fed app ;)
Af Peter Folkmann
Hej Rune!
din apps for DRnu virker fint på mit UE32C875 og UE406905, men "tilbage-knappen virker ikke når jeg vil ud af programmet. Jeg er nødt til at slukke TV'et.
Er der en løsning på dette?
Det ville være fint med en apps til "Filmstriben"! Var det en mulighed?
Af Peter Folkmann
Hej SnakeMike!

Jeg har prøvet med Plex media Center på min iMac for at se optagelser fra "Eye tv" fra min iMac på mit Samsung TV via mit lokale Wifi net, men formatet fra Eye tv kan ikke ses med undertitler på Samsung.

Kan den opsætning du nævner den 20. maj 2012 med Plex Media Player til Samsung klare dette problem?
Af Tacconi
Peter Folkmann skrev:Hej Rune!
din apps for DRnu virker fint på mit UE32C875 og UE406905, men "tilbage-knappen virker ikke når jeg vil ud af programmet. Jeg er nødt til at slukke TV'et.
Er der en løsning på dette?
Brug Exit knappen i stedet for
Af Higher
Æv, over den sidste uges tid, så er streamingen blevet meeeeget langsom.

Når endelig udsendelsen starter, så skal den buffe/loade hvert sekund.

Er der andre der oplever dette?

Jeg har prøvet at slette og geninstallere.

Ærgerligt, for det er virkelig en fed app...
Af dfds
virker fint her
det er ik din forbindelse
Af ibanezx
Jeg har nøjagtigt samme problem med buffering/loading. Det gælder forskellige udsendelser på forskellige tidspunkter.

Samme TV udsendelser virker fint når sætter min PC til TV'et og streamer via DR Nu hjemmesiden.

Det er da lidt sært?
Af marlar
Jeg har samme problem. Det lagger vildt meget, og man kan i praksis ikke benytte det.
Af Higher
Jubiii, den virker igen (lige nu i hvert fald), så nu er min datter glad, da hun igen kan se Shanes Verden...

Har du ændret noget på den?

Og igen, det er en superfed app :p
Af Rechnagel
Har også oplevet det samme og kan faktisk være ret irriterende, når man sidder midt i et program og den så bare går tilbage til menuen.

Tror nu ikke at det er tv'et eller internetforbindelsen det er galt med :o
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 26