Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Shakib
Hej alle

Vil I anbefale dette tv til mig. Er det godt eller dårligt. Det er min første fladskærm. Jeg kan lide smart tv,passiv 3D og Magic remot. Nu når der er så mange som har problemer med billedet, hvilket er det vigtigste. Kan det så anbefales?

tak på forhånd

shakib
Brugeravatar
Af edinger
Et nærliggende sted at kigge efter skærme, som kan anbefales, er listen med det sigende navn 'Købsanbefalinger' (link).
Af Shakib
Har allerede været og kigget på det, men det findes ikke på denne liste.
:( :( :(
Brugeravatar
Af edinger
Hvorfor så ikke vælge en skærm, som rent faktisk ER på listen og hvis kvaliteter er velkendte? Frem for at vælge en skærm ud af det blå?

Ingen grund til at komplicere tingene unødigt :)
Af Cassius99
Hej

Jeg havde tidligere LM760T men grundet fejl i tv'et er det blevet skiftet med et lm860W. Jeg har ikke haft meget tid til at pille ved picture settings, men mit førstehånds indtryk er at billedet er bedre. Smart platform hurtigere og 3d er imponerende. Jeg kan sagtens anbefale LM860W. Du får et tv der ser lækkert ud på vægen og har super god billedkvalitet. Er der meget lyst hvor dit tv hænger/står vil du nok finde genskinnet på solrige dage generende hvis du skal se noget der ikke er meget lyst (fodbold er intet problem).

Bottom line, go for it.
Af Skovsø
Hey Cassius99

Kan se i denne tråd, at du har købt et LG 860.

Jeg overveje at købe det samme i 55" så vil lige høre, hvor tilfreds du er med det, nu hvor du har haft et et stykke tid?

Og har du i øvrigt bemærket de samme fejl med blu-ray og input-lag som Rasmus beskriver i relation til LG 960'eren?

Skovsø