Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Frillen
Nu sidder jeg og tænker...
Du har købt et produkt, som ikke lever op til hvad sælger reklamerer med.
Hvis dine behov primært er at kunne afspille lokale medier samt tilgå Netflix, hvorfor så ikke levere den tilbage med undskyldningen om at den ikke kan det butikken har lovet og køb en anden, der kan det du gerne vil - Der findes medieafspillere, som kan det samme som Boxee Box samt er Netflix kompatibel, og endda nogle til væsentligt billigere penge O_O
Af lgowner
Frillen skrev:hvorfor så ikke levere den tilbage med undskyldningen om at den ikke kan det butikken har lovet og køb en anden,
100% enig! og nok lettere at omgås.

Seneste WDTV i butikkerne (ikke wdtv hub) er et af de alternativer du har.
Af BudZa
Frillen skrev:Nu sidder jeg og tænker...
Du har købt et produkt, som ikke lever op til hvad sælger reklamerer med.
Hvis dine behov primært er at kunne afspille lokale medier samt tilgå Netflix, hvorfor så ikke levere den tilbage med undskyldningen om at den ikke kan det butikken har lovet og køb en anden, der kan det du gerne vil - Der findes medieafspillere, som kan det samme som Boxee Box samt er Netflix kompatibel, og endda nogle til væsentligt billigere penge O_O
Der står ikke at gaven var købt i computer city.
Af lgowner
BudZa skrev: Der står ikke at gaven var købt i computer city.
der står vist heller ikke at det er computer city den skal tilbage til? eller læste du noget andet der?
(vigtigt er at argumentet sendes til sælgeren hvor den er købt)

anyways wdtv er OP's alternativ , det er sikkert også tilgængeligt i den butik hvor boxee boksen kommer fra.
Af PhDream
lgowner skrev:jeg må trække min kommentarer tilbage hvis PhDream og hans klogeåge løsning er korrekt og vil aktivere netflix uden brug af unblock, og din danske netflix så med unblock aktiverer amerikanske serier på boxee.
Selvfølgelig taler jeg om Boxee Box. Hvad ellers, når tråden handler om den? Modsat andre herinde, udtaler jeg mig ikke om noget, med mindre jeg ved, hvad jeg taler om.

Har:

Apple TV3 i soveværelset til dansk Netflix.

Boxee Box i stuen til amerikansk Netflix via dansk konto + streaming fra NAS server, youtube, osv. Som skrevet: fungerer uden problemer, men internethastigheden lider et tab pga. DNS routing.

64D8005 plasma i stuen til dansk Netflix.

Apple TV har det bedste interface af de tre, men synd, at remoten ikke er bedre.
Brugeravatar
Af edinger
PhDream skrev:Modsat andre herinde, udtaler jeg mig ikke om noget, med mindre jeg ved, hvad jeg taler om.
+1
Af lgowner
PhDream skrev:Boxee Box i stuen til amerikansk Netflix via dansk konto + streaming fra NAS server, youtube, osv. Som skrevet: fungerer uden problemer, men internethastigheden lider et tab pga. DNS routing.
hvad er din forklaring på opsætning hvis du virkelig har en dansk konto over 30+ dage på denne maskine? de eksisterede vist ikke for 30+ dage siden og derfor begrænset til dansk netflix selvom du har amerikansk login.
forklar ellers hvordan du får dette når andre forums ikke kan. du har guldklumpen og taler udenom, måske sidder du bare med en sten?

lad den være ved at OP selv køber og gør som du siger med dansk login, så må den blive ved det. det virker ihvertfald ikke her, hvis man vil have amerikanske tilgængelige film på dansk konto, og menu er på dansk, selvom DNS er unblock (ellers er netflix helt væk)
Af BudZa
PhDream skrev:
Modsat andre herinde, udtaler jeg mig ikke om noget, med mindre jeg ved, hvad jeg taler om.
Jeg er sikker på der er en masser plasma vs LED posts hvor du ikke overholder ovenstående statement.
Af PhDream
BudZa skrev:
PhDream skrev:
Modsat andre herinde, udtaler jeg mig ikke om noget, med mindre jeg ved, hvad jeg taler om.
Jeg er sikker på der er en masser plasma vs LED posts hvor du ikke overholder ovenstående statement.
Hvis du er så sikker og der er masser af posts, så kom med nogle eksempler.

Jeg gider ikke jeres pis mere. Hvis du og lgowner ikke kan andet end at føre personhetz, skal I holde jer udenfor denne og andre diskussioner. Nogle af os prøver faktisk at hjælpe.
Af lgowner
PhDream skrev:Jeg gider ikke jeres pis mere. Hvis du og lgowner ikke kan andet end at føre personhetz, skal I holde jer udenfor denne og andre diskussioner. Nogle af os prøver faktisk at hjælpe.
når du selv skyder personhetz imod andre og generaliserer at man ikke ved noget om tingene og du så flot så beviser du er helt uden viden eller erfaring på området, når OP kan se Netlfix ikke har været i DK i 30 dage, så er du nok den som selv starter persohetz som du kalder din personlige angreb på udokumenteret grundlag.

tag lige en slapper og tag dig sammen og sæt dig ind tingene før du truer andre med dine angreb.

fejlagtige råd har vi nok af, så du bedes holdes dine meninger udenfor hvis du fortsætter.

ps,
hold dig til OP's emne, og forklar ham istedet hvordan han får tingene til at virke, så har du da fulgt dine egne råd, og ikke kørt hetz på andre.
og kan du ikke, så følg rådgivning ovenfor.
Af BudZa
PhDream skrev:
BudZa skrev:
PhDream skrev:
Hvis du er så sikker og der er masser af posts, så kom med nogle eksempler.

Jeg gider ikke jeres pis mere. Hvis du og lgowner ikke kan andet end at føre personhetz, skal I holde jer udenfor denne og andre diskussioner. Nogle af os prøver faktisk at hjælpe.
Desværre PhDream, jeg gider ikke til at starte en plasma vs LCD teknologi kamp i et boxee box indlæg.

Jeg kører ikke person hetz, da jeg ikke angriber dit person liv. Jeg sætter bare stort spørgsmåls tegn om din egentlige viden omkring LCD. Faktisk vil jeg skyde på du aldrig har ejet et high-end LCD. Hvilket ville være en skam da du går glip af en masse fordele.
Af PhDream
Gud giv mig sindsro
til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre,
mod til at ændre de ting jeg kan
og visdom til at se forskellen...

Hyg jer, ignorante, incestuøse tabere. Det er til grin, tragikomisk faktisk, at den ene - som ikke engang kan stave sit eget navn - rådgiver andre, mens den anden kommer med tomme, irrelevante påstande, fordi han ikke har andet at lave.
Af lgowner
PhDream skrev:Gud giv mig sindsro
jeg vil ikke synke så lavt som dig, så jeg lader din kommentar stå til skamme for din eksistens og din gud du bragte ind i dette.
Af BudZa
lgowner skrev:
PhDream skrev:Gud giv mig sindsro
jeg vil ikke synke så lavt som dig, så jeg lader din kommentar stå til skamme for din eksistens og din gud du bragte ind i dette.
+1