Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanels og brugere! :) .
Jeg er lige kommet hjem med et LG LM760T fra Elgiganten, men overvejer at opgradere til LM860T. Dog er jeg blevet i tvivl om jeg skal købe et tv i år, eller vente til næste år, hvis nu de nye modeller kommer tidligt næste år? Hvad er jeres råd?

- Et side spørgsmål: Hvis man er fra Danmark og har et LG smart tv, hvordan tilgår man så: http://www.lgappstv.com og får fuldt udnyttet smart funktionen mhst. apps osv? For jeg kan se Danmark ikke er understøttet derinde når man laver en bruger, eller prøver at logge ind med den bruger man har oprettet sammen med TV'ets premium funktioner?

Mvh. Casper.
Af Chaui
Det er kun dig der kan vurdere om du vil vente et halvt års tid eller ej.
Brugeravatar
Af edinger
Rådet er som altid at købe på det tidspunkt, man står og skal bruge tv'et.

Der er altid noget nyt lige om hjørnet.

De nye modeller lander som regel i perioden marts-april-maj, hvorefter priserne falder stødt i løbet af året.

Så prismæssigt er det et udmærket tidspunkt at købe på nu.
Af bullerfnis
Well.. Som vi har lært så vil smart TV ikke forblive særlig smart :) Så køb KUN tv'et ud fra hvor godt billed det har :)

Jeg har et panasonic VT20.. Overvejede at skifte til noget GT50 (tilbud i elgiganten til 10k!) Men tror faktisk bare jeg lader være, for mit tv har et helt fint billed. Og jeg må bare købe en boks (som er bedre end alt smart tv) og som bliver bedre med tiden, istedet for tv's smarttv som næsten aldrig bliver opdateret :)

Plus jeg har en HTPC stående også...

MEN køb tv ud fra design og billed kvalitet, min mening lige pt :P

Så lad være med at vent, hvis ikke billedet bliver mærkant bedre på 2013 modellerne.. Og husk at 1080p "snart" vil blive erstattet alligevel
Af Henrik A
Køb nu..... hvis det tv du ser opfylder alle dine drømme, så vil du stadig være glad for det også når der kommer nye modeller.. Er dit drømme tv ikke at finde nu, så vent..