Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dennisnick
Hej

Jeg har netop fået et LG 47LM860 men jeg har problemer med at forbinde med min iPhone app "LG TV Remote". Jeg har sikret mig at begge enheder (TV og tlf) er logget på samme trådløse netværk.

Når jeg søger efter TV i app'en kommer der kun "TEST TV" frem, men der sker ingentin når jeg går videre med denne :-(

Nogle idéer?

På forhånd tak

MVH Dennis
Af Mr. M
Hej. Uden at skulle vide mig helt sikker, tror jeg det kan have noget at gøre med din iphone, hvis du har opdateret styresystemet i den. Du skal bare vente til LG også kommer med en opdatering til deres App. :-)
Af Andersss
Har du mulighed for at indtaste IP-adresse manuelt? Det plejer at hjælpe på sådan nogle problemer.
Ellers kan det også være din router som driller. Ikke alle routere er lige samarbejdsvillige.
Af Jamic
Hej Dennis
Er dit tv ikke en 2012 model?
Nu har jeg android, men der er LG tv remote kun til 10 og 11 modeller.
Appen til 2012. Modeller hedder LG Magic.
Mvh. Jacob
Af jones31
Jamic skrev:Hej Dennis
Er dit tv ikke en 2012 model?
Nu har jeg android, men der er LG tv remote kun til 10 og 11 modeller.
Appen til 2012. Modeller hedder LG Magic.
Mvh. Jacob

Ikke helt rigtig, den hedder LG tv remote. Der er kommet en ny update idag.
Af dennisnick
Super, tusind tak for jeres svar. Jeg har ikke forsøgt mig med manuel indtastning af IP, men leder lige efter dette. Men det er sikkert en opdatering fra LG der skal til så, for min iPhone er opdateret.
Af lgowner
"TEST TV" er når du har sat app i DEMO mode. du skal fjerne den valg mulighed og du kan søge på normale internet forbundet skærme igen.

så du har nok valgt DEMO MODE ved en fejl. ved ikke hvordan du fjerner valg på en iPhone
Af dennisnick
Det har du ret i, jeg har nu fjernet DEMO-TV men når jeg scanner efter TV finder jeg desværre stadig ingenting. Håber det hjælper med den nye app update. Hvorfra ved I egentlig at der kommer en ny update idag?
Af dennisnick
Det virker fortsat ikke og jeg kan ikke indtaste en IP manuelt - er der nogle der ved noget? Jeg begriber det ikke :((
Af maz3rs
Jeg ved at LG MAGIC virker helt perfekt. Den finder selv ud af at pare sig med TV. Virker på min Iphone
Af jimmer
Man skal nok bare være meget obs på om man har fået fat i den rigtige app da der findes utrolig mange tv remote apps til lg :-) jeg havde først fået fat i den forkerte men nu har jeg den der hedder smart remote app og den virker som en drøm på min iphone :-)