Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af alfa33
Når jeg logger på Netflix på min VT50 kan jeg ikke få den til at afspille. Der står noget i stil med...problemer med at afspille den valgte lige i øjeblikket.... Får dog samme fejl ligegyldigt hvad jeg vil se.
Virker fint på min iPad. Har først lige oprettet mig på netflix her til aften. Skal jeg mon gøre noget i opsætningen på VT50 for, at den kan afpille netflix?
Brugeravatar
Af herbstmeister
Virker fint på min VT50 her. Jeg har umiddelbart ikke rørt ved opsætningen.

Jeg har dog ikke rodet det store med det, da jeg hovedsageligt har brugt min ATV2 til Netflix, da jeg bedre kan lide dens interface.
Af zappedronningen
Jeg har ikke en løsning på problemet, men pas på med at se for meget Netflix, hvis du får det til at virke. På recordere.dk advares der mod kraftig retention på VT50 og GT50 fra de gule undertekster.
Af alfa33
Ringede til Netflix support. Der skulle lige tastes lidt forskellige taster i en bestemt rækkefølge for at deaktivere og så aktivere netflix på TV'et igen. Virker fint nu.

Er gule tekster fra netflix virkelig et issue man skal være bekymret for på et Panasonic anno 2012? Burn in kan forhåbentlig ikke ske! Men er retention et reelt problem? Og i hvilken grad taler vi i så fld om? Erfaringer?