Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
HJ skrev:Vi synes bare det var den rigitge størrelse til vores stue.
Stue?!!

Milde moses! Jeg antog – naivt – at det med 32 tommer var et soveværelses-tv, du var på udkig efter.

Du må simpelthen ikke vælge så diminutiv en skærm til stuen. Medmindre du nærmest aldrig ser tv og i øvrigt slet ikke interesserer dig for området.

Men så havde du sikkert ikke fundet vej til denne side ;)
Af J.H.
..og det var foreløbig +2 til B :D
Af HJ
Jeg takker for anbefalingen af at købe et større TV..

Kan jo godt se at herinde vil folk have det største de har råd til (eller ikke råd til)..

Men man må vel godt deltage på forummet selvom man ikke synes tv er det vigtigste i livet? - jeg synes det er interessant og elsker film..

Vores stue er forresten ikke større end vores soveværelse :)
Af J.H.
HJ skrev:Jeg takker for anbefalingen af at købe et større TV..

Kan jo godt se at herinde vil folk have det største de har råd til (eller ikke råd til)..

Men man må vel godt deltage på forummet selvom man ikke synes tv er det vigtigste i livet? - jeg synes det er interessant og elsker film..

Vores stue er forresten ikke større end vores soveværelse :)
Det var da egentlig en ret mærkværdig melding, hvad kom den af?
Brugeravatar
Af edinger
Der er INGEN, som forsøger at prakke nogen noget på. Der er alene tale om YDERST velmenende råd. Ofte baseret på bitter personlig erfaring.

En person, som "elsker film", skal selvfølgelig advares mod at begå så stort (lille) et fejlkøb ;)
Af HJ
Jeg takker for anbefalingen af at købe et større TV..
- Jeg tager da klart meldingerne og rådene til mig, men vi synes altså ikke at 32" er for småt endnu
- dårlig ironisk bemærkning, undskyld
- svar på Edingers bemærkning : "Medmindre du nærmest aldrig ser tv og i øvrigt slet ikke interesserer dig for området."
Vores stue er forresten ikke større end vores soveværelse
- det er sandt:)
Af HJ
En person, som "elsker film", skal selvfølgelig advares mod at begå så stort (lille) et fejlkøb
Takker - nu ser vi hvor længe vi kan nøjes :-)
Af HJ
Nå så har vi købt.. faldt over en "demo-model" - uden skrammer eller brugsspor og med fuld garanti og returret..

I morgen modtager vi et Grundig 32 vle 7130.
Af HJ
vil bare lige rapportere at vi indtil videre er meget glade for Grundig tv'et og størrelsen.

Jeg har "kalibreret" skærmen med hjælp fra en disc jeg har fra Hifi-klubben og jeg synes at billedet står rigtig godt med gode farver..

Lyden er rigtig god faktisk og meget bedre end jeg havde forventet..