27 okt 2012, 15:07
Se her: https://www.dropbox.com/s/md43topniuuo1 ... .00.43.jpg
Der er en trædør på venstre side, et underligt vindues vinkel hjørne, ca. 75 cm væg og så et vindue. TVet kan lige være mellem døren og vinduet og beslaget sættes på væggen hvis det drejes og er trukket ud fra væggen samtidigt.
Jeg er ikke helt sikker på at kunne droppe kanalerne da kone og børn har ting de vil se, men tanken er ikke mig fjern med den udvikling der er lige nu. Jeg er meget interesseret i at se eksempler på (mediecenter)hardware med XBMC. Det er ikke sådan lige at finde. Altså noget med HDMI, fjernbetjening, adgang til NAS/internet, lyd, power nok til at vise 1080p fra både lokalnet og internet.
klingenberg skrev: Jeg mener man kan få et ret godt trådophæng, men er dog ikke sikker.Hvis jeg skal have det monteret skal det kunne drejes da det vil stå generelt ud fra væggen og være i en vinkel på nok ca. 35 grader for at det passer ind i sit hjørne hvor der ikke er væg bag.
Mht xbmc og tdc/yousee, er xbmc på vej til android, og netflix+hbo langt bedre end tdc/yousee.
Har du en nogenlunde internetforbindelse(15 mbit, gerne mere), er der virkeligt tryk på udviklingen indenfor android dongles, hvilket betyder du for 4-500 kroner kan få en android platform på dit tv med netflix+hbo+vudu+xbmc osv.(Xbmc har dr-player så du stadig kan se landskampe), så du kan slippe helt for tdc/yousee, og få mediecenter+tv og film on demand langt bedre og billigere.
Se her: https://www.dropbox.com/s/md43topniuuo1 ... .00.43.jpg
Der er en trædør på venstre side, et underligt vindues vinkel hjørne, ca. 75 cm væg og så et vindue. TVet kan lige være mellem døren og vinduet og beslaget sættes på væggen hvis det drejes og er trukket ud fra væggen samtidigt.
Jeg er ikke helt sikker på at kunne droppe kanalerne da kone og børn har ting de vil se, men tanken er ikke mig fjern med den udvikling der er lige nu. Jeg er meget interesseret i at se eksempler på (mediecenter)hardware med XBMC. Det er ikke sådan lige at finde. Altså noget med HDMI, fjernbetjening, adgang til NAS/internet, lyd, power nok til at vise 1080p fra både lokalnet og internet.