Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af otf
Hej

Jeg så lige elgiganten havde dette tv til 9999,-. Ved dog ikke så meget om tv'et.

Nogen der kender/har dette tv? Og hvordan er det sammenlignet med Sony 46hx855?

MVH
Af THM
Ud fra de tests jeg har læst er der ingen tvivl om at hx855 er bedst.
Har selv du LG pz950w som jeg er fint tilfreds med, så det er ikke noget jeg siger fordi jeg har noget imod LG;-)
Af otf
THM skrev:Ud fra de tests jeg har læst er der ingen tvivl om at hx855 er bedst.
Har selv du LG pz950w som jeg er fint tilfreds med, så det er ikke noget jeg siger fordi jeg har noget imod LG;-)
Okay tak for svaret. Havde egentlig også planlagt at købe hx855 i weekenden, men så fik jeg lige dette weekendstilbud ind af mailboxen også var jeg nødt til at købe det.
Det kan være jeg skal købe sony og bare returnere lg'en igen
Af janbau
Det køb vil du ikke fortryde har den lillebror LG 47 760 T ( Samme men uden dualcore - Dvb T 2 Satelittuner Og Talekomando )

Købte den for ca 2 månder siden og den er opfylder alle mine krav af hvad en fladskærm skal kunne .

Har skrevet i mange andre inlæg her på forum så jeg vil ikke komme ind på tekniske ting .

Jeg købte Lg af en grund at jeg ville have Pasiv 3D ellers havde jeg højst sansynlig nok valgt Sony 46 HX 855 som bestemt også er en god fladskærm .

Men 10000 for et 47 Tommer med Dualcore som jo gør den meget hurtig når du arbejder med Smart tv delen ( Nu med b.lan. Netflex ) er da et super tilbud , Jeg gav 13400 på tilbud. for min 760 her kostede 860 vel ca 18000 kr .

Sony Hx 855 har mig bekendt ikke Dualcore.

Men at skrive at HX 855 er klart bedre end LG 860 kan man ikke sådan sige .

De har hver især deres fordele og har begge fået Bestaward test rundt omkrig i verden .
Sony har jo Aktiv 3 D .

Lige PT koster Sony Hx 855 jo ca 11200 Kr så skal der bytes er det jo ikke så meget mere .

Men husk du har 14 dages retur ombytningret i Elgiganten Men pas på embalagen :
Brugeravatar
Af edinger
Som altid – læs nogle tests og foretag din egen vurdering baseret på personlige præferencer, behov, brugsmønster og budget.

At janbau er superglad for sin skærm, en anden end den, du spørger til, er da glædeligt for ham. Meget glædeligt endda. Det giver blot ikke nogen indikation af, hvorvidt den skærm vi taler om her, vil kunne indfri dine forventninger.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

AVForums: LG LM860 (link) | Sony HX855 (link)

Af otf
slet
Senest rettet af otf 27 okt 2012, 09:38, rettet i alt 2 gange.
Af otf
edinger skrev:Som altid – læs nogle tests og foretag din egen vurdering baseret på personlige præferencer, behov, brugsmønster og budget.

At janbau er superglad for sin skærm, en anden end den, du spørger til, er da glædeligt for ham. Meget glædeligt endda. Det giver blot ikke nogen indikation af, hvorvidt den skærm vi taler om her, vil kunne indfri dine forventninger.

AVForums: LG LM860 (link) | Sony HX855 (link)

Tak for de links de var yderst brugbare. Jeg går efter billedekvalitet, så udfra det de skriver, må det uden tvivl være hx855 jeg skal have købt.
Af otf
HenrikHansen skrev:
otf skrev: Tak for de links de var yderst brugbare. Jeg går efter billedekvalitet, så udfra det de skriver, må det uden tvivl være hx855 jeg skal have købt.
Nu kan man får en Blueray med i prisen hvis man køber hos
wupti kan jeg se
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... HX855.html
Har godt set det, og det gælder ALLE steder man køber HX855