Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dolas
Hej Alle

Har lige lidt mere at spørge om:

Hvordan opdaterer man sit SAMSUNG UE55D7005 via det indbyggede Wi-fi ?

og hvordan downloader jeg Netflix appen ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der skal være et menupunkt. Så vidt jeg husker er det ude i hovedmenuen - altså den som du kan komme ind i med menu-knappen mens du ser tv-kanaler. Netflix-app'en kommer frem, når du har opdateret.

Ellers kan du opdatere via en PC og USB-nøgle. Samsung skriver:
"Hvis du er usikker på, hvilken software dit TV har, kan du besøge Samsungs hjemmeside. Under fanen ’support’ kan du downloade den seneste software til et USB-stik og herefter opgradere TV’et."
Af Dolas
Fint nok Rasmus.

Jeg kører altid via en HDMI indgang. Da jeg fik sat den på TV kom software ud som option ;-)

Men den melder om "ingen ny sofftware fundet" når jeg beder den søge online. Den har i øjeblikket version: 001009 ?
Af pimp66
Hej jeg D7005 i 46 jeg er på firmware 1021. Når jeg søger fra tv'et a siger den ogs at da ikke nogle software, har vært på Samsungs hjemmeside men der ikke nogle firmware at hente når jeg søger under den model.. Og nogen snakker om firmware 1025.1..?
Af Dolas
Hey Pimp

Jeg har dette øjeblik downloaded 1025.1 fra Samsungs hjemmeside: http://www.samsung.com/dk/support/model ... dName=BM-P

Ifølge supportmedarbejderen er det den samme firmware uanset skærmstørrelse, så du kan jo lave en copy/paste...

Husk at pakke filen ud PÅ USB-STICKEN (meget vigtigt) inden du stikker den i dit TV.
Af Xlander
Dolas skrev:Hey Pimp

Jeg har dette øjeblik downloaded 1025.1 fra Samsungs hjemmeside: http://www.samsung.com/dk/support/model ... dName=BM-P

Ifølge supportmedarbejderen er det den samme firmware uanset skærmstørrelse, så du kan jo lave en copy/paste...

Husk at pakke filen ud PÅ USB-STICKEN (meget vigtigt) inden du stikker den i dit TV.
Skal man have MS for at kunne åbne filen på en USB sticken,jeg er på Mac og kan ikke åbne den?
Af Dolas
Xander@: Det tror jeg faktisk man skal, men du er ikke længere væk fra en løsning end din mobiltelefon.

Ring til Samsungs kundesupport på 70701970 og bed om et link til den samme fil til MAC.
Så sender den flinke medarbejder (og de ER faktisk rigtig flinke og hjælpsomme) et link og en udførlig beskrivelse.
Af pimp66
Tak for hjælpen alle sammen ;)
Af noxity
Der er ikke forskellige firmware versioner til de forskellige OS. Det er samme fil til både PC og Mac.

Kender INTET til Mac, men problemet er nok at du mangler et stykke software til at pakke filen ud.

EDIT:
Efter nærmere omtanke, så skal filen da ikke pakkes ud, men derimod "installeres på" USB-sticken.
Af Dolas
Tak for hjælpen ;-)