Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Banno
Glæder mig meget til Rasmus' test af Eiso skærmen.

I mellemtiden er Dells 2407WFP faktisk lige nu på bud til 6.357,19, hvis man skulle være interesseret.

Der er jo næsten 3.000 at spare ift. Eiso skærmen. Og det er jo også en slags penge!

Mvh. Per
Af marj
Jeg har lige bestilt dell'en igår, desværre så står der på ordrestratus-siden at skærmen først kan leveres d. 12/4, havde ellers lige håbet at få den inden påske
Af Wired
14 dages leveringstid er vist normen hos Dell - der gik også ca. 14 dage da jeg bestilte min. Men jeg forstår dig godt, jeg har det lige sådan når jeg bestiller noget - man vil gerne have det hurtigst muligt. Især op til helliigdage og lignende. O_O
Af marj
Ja, lige præcis - jeg kan dog se på Dells fragtmands side at de forventer at levere den nu her på mandag, så det bliver spændene at se dyret :p
Af Spaghetti
marj ->> Vil du ikke være rigtig rigtig venlig at skrive herind når du har modtaget skærmen, om det er en rev. A04?

Jeg vil sætte meget pris på det!
Af marj
Jo, det skal jeg nok :D

Lad os håbe at Dell, Schenker og GLS holder deres leveringstider så :)
Af Spaghetti
"Forventet leveringsdato (på eller inden denne dato) : 16-04-2007"

og

Leveringsstatus: Ordren ligger i øjeblikket hos fragtmanden. En detaljeret status for leveringen skulle snart være tilgængelig
Af marj
Jeg har lige fået besked om at skærmen er ankommet på hjemmeadressen
Af Spaghetti
spændende! Hvis du bestilte i torsdags... og jeg bestilte i går, så får jeg måske inden påsken!

Husk at skriv herind om det er rev. A04!
Af marj
det er A04 :D
Af Spaghetti
Nice!

Hvad syntes du så om skærmen?
Af marj
Den er lækker lækker lækker :D

Nu mangler jeg bare noget software så jeg let kan skifte skærmopløsning, når jeg henholdsvis bruger skærmen på min bærbare og når jeg ellers bruger Dell skærmen, men det er jo et andet emne :)
Af Spaghetti
Weee.... min kone har netop SMS´et mig herud på arbejdet, at skærmen er ankommet og at det er Rev. A04 !

De bliver de længste 6 timer jeg skal igennem nu, i mit LIV! :(
Af homeuser
Hej "spaghetti"

Hva´så overlevede du de 6 lange timer ?
Hvis ja, har du fået den sluttet til, og hvad synes du om den?
Hvis nej, så tillykke til din kone med den nye skærm :p

Hvis du er int. har jeg en spritny Dell AS501 soundbar til skærmen til at ligge. Har aldrig brugt.

Homeuser