Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af allo
grineren nok :-) - dog så prøver ikke en eneste at stille sig på de 'metal' bjælke - det gør man ellers pr.automatik...

jeg har prøvet den ægte vare - det var vildt...- en forlystelse - kæmpe tønde hvor gulvet forsvandt efter 1,5-2min (først så drejede tønden rundt - og man skulle stå/holde sig tæt på væggen - dem der har prøvet den før de vidste præcis hvad de skulle - os andre?! - vi fik bare et kæmpe chok :-D - de gjorde alle de andre også - for det gør man jo...- men os - rookies?! - det var bare for pinligt :-D )
Af lgowner
allo skrev:grineren nok :-) - dog så prøver ikke en eneste at stille sig på de 'metal' bjælke - det gør man ellers pr.automatik...
så har du godt nok små fødder hvis det er din første reaktion , uden at overveje om du egentlig kan stå på de bjælker som du nævner, for så er man da bygget meget lille.

jeg ville også springe ud til siden som de gør her, og jo den er da lavet ok.
Af PhDream
Nu er der nogle folk, der skriver, at det var green screen, der blev brugt, samt skuespillere - det er jo trods alt en reklame. Ellers et fint marketingstunt.