Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PhDream
Dennishoeg skrev:Hvorfor kun LG?

Hop ned i dit lokale Panasonic Center.
De kører pt. Tilbud på Panasonic TX-L47WT50Y til 11.999,-
WT50 er en fantastisk skærm, super fedt billede, samme fjernbetjening til bluray afspiller fra Panasonic/pioneer og samtidig styring af diverse receivere fra blandt andet Pioneer, Panasonic, Onkyo og Yamaha (Dette gælder også Soundbars)

Der er Dual core processor og designet er fantastisk.
Ud over selve skærmen. Og det faktum at det er sindsygt billigt! Så handler du også lokalt. Og oplever med sikkerhed en noget bedre service. End du gør hos elmutanten.
Må man komme med så partiske udtalelser, når man er branchemedlem?
Af janbau
Mysen skrev:
Dennishoeg skrev:. Og oplever med sikkerhed en noget bedre service. End du gør hos elmutanten.
Det hedder elgiganten, og deres service bliver efter min mening kun matchet af Bilka. Det skyldes den virksomhedspolitik, der føres, hvilket bl.a. betyder, at der pr. automatik er 2 ugers returret. Den er slet ikke dum, hvis man får en model med skavanker, og dem er der jo altså mange af med den priskrig, der føres. Returret er noget der skal tigges om i andre butikker, og så er det da sjovere at forhandle om prisen eller 3D briller o.l. i stedet.

Det er muligt, man ikke skal forvente rådgivning i elgiganten, men den kan man altså heller ikke være sikker på at få i andre butikker, er min erfaring.
Godt sagt , ja det er rigtig at man bør forhandle om prisen i Elgiganten .
Og de har til tider nok de bedste tilbud på alt isenkram til hjemmet . Jeg har handlet meget ved dem men kun til en pris jeg selv synes er rigtig .

Jeg købte i sommer en ny ovn og vores køleskab stod af så jeg købte en ny , Den flinke dame som solgte den opdagede at jeg havde købt Kaffemaskine og ovn ved hende så hun tilbød mig udtræksskinner til vores ovn til en rigtig god pris da vi var gode kunder .
Det skal ogse siges at vi har købt meget ved dem Stort set alt vores nye isenkram de seneste 3 År tid .

Jeg vil også sige at Bilka har en rigtig god servise når man har brug for det , Den er bare i Top .

Jeg har ikke haft noget som er gået i stykker endnu ved køb i Elgiganten så der er jeg svar skyldig .
Af janbau
Dennishoeg skrev:Hvorfor kun LG?

Hop ned i dit lokale Panasonic Center.
De kører pt. Tilbud på Panasonic TX-L47WT50Y til 11.999,-
WT50 er en fantastisk skærm, super fedt billede, samme fjernbetjening til bluray afspiller fra Panasonic/pioneer og samtidig styring af diverse receivere fra blandt andet Pioneer, Panasonic, Onkyo og Yamaha (Dette gælder også Soundbars)

Der er Dual core processor og designet er fantastisk.
Ud over selve skærmen. Og det faktum at det er sindsygt billigt! Så handler du også lokalt. Og oplever med sikkerhed en noget bedre service. End du gør hos elmutanten.
Det må siges at være en god pris , jeg kan dog langt fra finde denne pris på Hjemmesiden .
Så hvis den pris er rigtig er det da et super tilbud . Helt klart noget jeg selv ville overveje hvis det da ikke lige var for at Den har Aktiv 3 D .

Jeg valgt Lg P.G.A. at de har Pasiv 3 D .
Af janbau
janbau skrev:Kan du nøjes med 42 42LM860W ville jeg vælge den . Men ville dog sige at en 42 tommer er for lille men det er op til dig .

Har selv 47LM760T som er et rigtigt godt valg , har i sidste uge været på tilbud i Elgiganten til 10000 kr .

Ville nok vælge en af disse for at få prisen ned da de grundligende har de samme funktioner som de Andre LG men til en lavere pris .
47LM670T kan fås i Ekspert . Du burde kunne få prisen ned på Bilkas Pris ved at nævne prisen for dem .
47LM660T 47LM669T Kam købes i Bilka til ca 8400 kr ( Pris som jeg har set i butikken flere gange ) Sjovt nok har Bilka tit en lavere pris end på deres netpris .
http://www.bilka.dk/Elektronik/TV/LG Pris 8800 Kr

Og så er der 47LM669 T som kan købes i Elgiganten 8785 kr ( Mugligvis kun nettet ) Men de kan jo skaffe det hjem . Den har været på tilbud hos dem for ca 14 dage siden til 6999 Kr .

Endelig kan LG også købes i Coop men kan ikke lige pt se nogle gode priser hos dem .

Hos elgiganten kan man nok få prisen ned ved feks at nævne tidligere priser .

Men har du lidt Is i maven så vent og se tiden lidt an da de stort set hver Weekend har nogle gode tilbud ( Det var her LM 669 T havde en pris på 6999 kr ) Tjæk hjemmesiden .

Lige pt er det som du selv nævner 42LM860W Inden længe kommer en af de andre Lg helt sikert med en god pris .

Ang køb af Tv i Feks Bilka Har de en rigtig god suport hvis noget går galt det har jeg ig min Bror oplevet flere gange .

Du skulle kunne se næste uges Tibudsavis idag efter kl 16-00
http://www.elgiganten.dk/cms/s-z3WsGQVu ... ilbudsavis
Så er der igen et godt tilbud som jeg sagde vent og se til Weekend .

Nu kan man købe en af LG Topmodeler som for et par månder siden kostede en Bondegård .

47LM860V til 9999 kr samme pris som 47LM760T kostede for ca en uge siden .
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... v-47lm860v