Log ind med sociale netværk
				
                   
									  19 okt 2012, 13:27
					 #175217
						        
										
										
					
					
							Så reagerer Samsung. Der skulle nu være åben for Netflix på D7005 og D8005 Smart TV fra 2011. Vi afventer stadig den officielle meddelelse fra Samsung:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1350640612
					
										
					  															  
                                        
										 
					 
					 
					    
                        					                        
                http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1350640612
									  19 okt 2012, 13:37
					 #175218
						        
										
										
					
					
det fungerer fint her med min flere år gamle fat ps3.
					
										
					  															  
                                        
					                        
                
							Gatusso skrev:rasmus har du så nogen ider hvad der er problemet med min gamle ps3. har ikke det fane blad der hedder video/tv tjenester på min gamle modeldin gamle ps3, er måske hacket og så blokerer sony for nye firmware opdateringer?
det fungerer fint her med min flere år gamle fat ps3.
									  19 okt 2012, 13:40
					 #175219
						        
										
										
					
					
					
										
					  															  
                                        
										 
					 
					 
					    
                        					                        
                
							Rasmus Larsen skrev:Så reagerer Samsung. Der skulle nu være åben for Netflix på D7005 og D8005 Smart TV fra 2011. Vi afventer stadig den officielle meddelelse fra Samsung:Så er Samsungs officielle svar også med.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1350640612
									  19 okt 2012, 13:41
					 #175220
						        
										
										
					
					
					
										
					  															  
                                        
										 
					 
					 
					    
                        					                        
                
							lgowner skrev:Det kører også her på min PS3. Jeg har både den gamle og Slim. Jeg tror dog man skal have en af de seneste opdateringer for at få det til at virke, som lgowner nævner.Gatusso skrev:rasmus har du så nogen ider hvad der er problemet med min gamle ps3. har ikke det fane blad der hedder video/tv tjenester på min gamle modeldin gamle ps3, er måske hacket og så blokerer sony for nye firmware opdateringer?
det fungerer fint her med min flere år gamle fat ps3.
									  19 okt 2012, 15:31
					 #175233
						        
										
										
					
					
							Samsung talte faktisk kun om LED-modellerne, så vidt jeg forstod. Jeg ved ikke om det er anderledes med plasma-modellerne. Det må jeg lige undersøge.
					
										
					  															  
                                        
										 
					 
					 
					    
                        					                        
                
									  19 okt 2012, 15:38
					 #175234
						        
										
										
					
					
/Oz
					
										
					  															  
                                        
					                        
                
							Rasmus Larsen skrev:Samsung talte faktisk kun om LED-modellerne, så vidt jeg forstod. Jeg ved ikke om det er anderledes med plasma-modellerne. Det må jeg lige undersøge.Det ville være dejligt at få det afklaret, tak for din altid hurtig respid =)
/Oz
									  19 okt 2012, 22:53
					 #175257
						        
										
										
					
					
							Er der nogen der ved, om det på nogen måde er muligt, at vælge en "default" kvalitet i Netflix TV App'en? Har en meget hurtig internetforbindelse, så er pisse træt af den skal "blinke" mellem kvaliteterne i ny og næ. Har andre lagt mærke til dette?
					
										
					  															  
                                        
					                        
                
									  19 okt 2012, 23:12
					 #175258
						        
										
										
					
					
							Jeg kan bekræfte, at Netflix virker på plasma udgaven af D8005. 
Når man går ind i SmartHub skal man vente lidt, og så går den i gang med at opdatere (hos mig var det 12 apps, der skulle opdateres, samt Netflix, der skulle installeres - når den er færdig, genstarter den selv SmartHub). Man skal altså ikke gøre noget selv, bare gå ind i Hub og så vente lidt. Når opdateringen er slut, kan man vælge Netflix som app - den fungerer, men jeg har ingen konto, så kan ikke fortælle hvor godt det er. Får det testet i løbet af weekenden.
Må sige, at det er godt gået af Samsung!
					
										
					  															  
                                        
										 
					 
					 Når man går ind i SmartHub skal man vente lidt, og så går den i gang med at opdatere (hos mig var det 12 apps, der skulle opdateres, samt Netflix, der skulle installeres - når den er færdig, genstarter den selv SmartHub). Man skal altså ikke gøre noget selv, bare gå ind i Hub og så vente lidt. Når opdateringen er slut, kan man vælge Netflix som app - den fungerer, men jeg har ingen konto, så kan ikke fortælle hvor godt det er. Får det testet i løbet af weekenden.
Må sige, at det er godt gået af Samsung!
u d s t y r
					    
                        					                        
                
					Opret konto
				
                    For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto
				
								 
				  							    


 .
 .