14 okt 2012, 09:31
#174768
Her fra morgenen af da jeg tændte tvet var Netflix appen der ligepludselig
har ikke kunne se eller installere denne app tidligere.
Jodle skrev:Jeg fik endelig opdateret mit G30 i dag. Der er intet netflix. Hvis det ikke kommer, suser jeg naturligvis ud og køber et nyt tv.hehehehehehehehehe årets bedste grund til og 'undskyldning' for at smutte forbi en tv-forhandler hehehe
Sjavse skrev:Det er løwn, Benny? ;)Jodle skrev:Jeg fik endelig opdateret mit G30 i dag. Der er intet netflix. Hvis det ikke kommer, suser jeg naturligvis ud og køber et nyt tv. :(Det er lige præcis også det de prøver at få dig til at gøre...
Hej alle,Pis...
Vi beklager, men vi kan ikke tilbyde Netflix på tidligere TV- og Blu-ray-modeller fra 2011 og 2010.
Vi har nu undersøgt alle muligheder, men af tekniske grunde er det ikke muligt at understøtte Netflix på tidligere modeller.
Lad os forklare baggrunden:
I forbindelse med den europæiske lancering anvender Netflix en ny teknisk platform, som adskiller sig fra den, der anvendes i Nordamerika, eksempelvis ved håndteringen af menuer, undertekster, lokalt sprog og muligheden for at vælge lydspor. Vores nordiske produkter fra 2012 er blevet fremstillet til denne nye platform, og derfor kan man bruge Netflix på alle vores 2012-modeller af VIERA Connect TV- og Blu-ray-produkter.
For at kunne tilbyde Netflix skal et TV- eller et Blu-ray-produkt derudover have et vist sikkerhedsniveau, som kun kan installeres i forbindelse med, at produktet bliver bygget. Da Netflix ikke tidligere har været tilgængeligt i Norden, har det ikke været muligt at indbygge dette sikkerhedsniveau for modeller fra før 2012. På grund af det kan sikkerhedsniveauet desværre ikke opdateres på de pågældende Panasonics TV- og Blu-ray.
Vi håber, at det besvarer jeres spørgsmål samt forklarer baggrunden for, hvorfor det desværre ikke er muligt at implementere Netflix i tidligere modeller.
Med venlige hilsner
Panasonic Nordic
Jeden skrev:Jeg kan ikke rigtig få det til at virke på mit VT50. Jeg kan sagtens finde det men den vil ikke rigtig starte op for det. Den "tænker" bare for så at gå tilbage til app menuen.hej jeg har også et VT50 og mit gør helt det samme som dit... håber snart der kommer en opdatering så det kommer til og virke
micki skrev:Mit tv opførte sig på samme måde, hvis jeg forsøgte opkobling via DLink DIR-655 router.Jeden skrev:Jeg kan ikke rigtig få det til at virke på mit VT50. Jeg kan sagtens finde det men den vil ikke rigtig starte op for det. Den "tænker" bare for så at gå tilbage til app menuen.hej jeg har også et VT50 og mit gør helt det samme som dit... håber snart der kommer en opdatering så det kommer til og virke
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.