Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DK-man
Hvor ser/finder man den henne på tv'et??
Af Amiga
Fandt den inde ved apps, skulle ikke engang hente den, den var der allerede installeret :) skal siges mit tv er et DT50
Af allo
nul og nix på VT30
Af duster
den ligger også på vt50 ... hvordan skifter man sprog og undertekster på den så
Af Jodle
Jeg fik endelig opdateret mit G30 i dag. Der er intet netflix. Hvis det ikke kommer, suser jeg naturligvis ud og køber et nyt tv. :(
Af Jeden
Jeg kan ikke rigtig få det til at virke på mit VT50. Jeg kan sagtens finde det men den vil ikke rigtig starte op for det. Den "tænker" bare for så at gå tilbage til app menuen.
Af allo
Jodle skrev:Jeg fik endelig opdateret mit G30 i dag. Der er intet netflix. Hvis det ikke kommer, suser jeg naturligvis ud og køber et nyt tv. :(
hehehehehehehehehe årets bedste grund til og 'undskyldning' for at smutte forbi en tv-forhandler hehehe
Af Sjavse
Jodle skrev:Jeg fik endelig opdateret mit G30 i dag. Der er intet netflix. Hvis det ikke kommer, suser jeg naturligvis ud og køber et nyt tv. :(
Det er lige præcis også det de prøver at få dig til at gøre...
Af Jodle
Sjavse skrev:
Det er lige præcis også det de prøver at få dig til at gøre...
Det er løwn, Benny? ;)
Af Jodle
Jeg fandt denne tråd vedr. Panasonic og Netflix på avforums.com for nogle minutter siden:

http://www.avforums.com/forums/smart-tv ... nnect.html

Desværre er jeg ikke hjemme hos mig selv før engang i morgen. Så jeg har ikke mulighed for, at verificere det næste.
Men den mulige løsning længere nede i tråden, hvor en sætter dns-serveren manuelt til 8.8.8.8 (googles ene dns-serveradresse) under netindstillinger på xx30-serien, lyder for vildt. Men virker det? Popper Netflix op i Vieramarkedet? Og hvis ja - hvilken version?

Er der nogle, der vil tjekke det?

Ps. Jeg er opmærksom på, at det nok er en løsning, der kun virker på det britiske marked. Men der er jo et lille håb...
Af Jodle
Så er der svar fra Panasonic på facebook:
Hej alle,

Vi beklager, men vi kan ikke tilbyde Netflix på tidligere TV- og Blu-ray-modeller fra 2011 og 2010.
Vi har nu undersøgt alle muligheder, men af tekniske grunde er det ikke muligt at understøtte Netflix på tidligere modeller.

Lad os forklare baggrunden:
I forbindelse med den europæiske lancering anvender Netflix en ny teknisk platform, som adskiller sig fra den, der anvendes i Nordamerika, eksempelvis ved håndteringen af menuer, undertekster, lokalt sprog og muligheden for at vælge lydspor. Vores nordiske produkter fra 2012 er blevet fremstillet til denne nye platform, og derfor kan man bruge Netflix på alle vores 2012-modeller af VIERA Connect TV- og Blu-ray-produkter.

For at kunne tilbyde Netflix skal et TV- eller et Blu-ray-produkt derudover have et vist sikkerhedsniveau, som kun kan installeres i forbindelse med, at produktet bliver bygget. Da Netflix ikke tidligere har været tilgængeligt i Norden, har det ikke været muligt at indbygge dette sikkerhedsniveau for modeller fra før 2012. På grund af det kan sikkerhedsniveauet desværre ikke opdateres på de pågældende Panasonics TV- og Blu-ray.

Vi håber, at det besvarer jeres spørgsmål samt forklarer baggrunden for, hvorfor det desværre ikke er muligt at implementere Netflix i tidligere modeller.

Med venlige hilsner

Panasonic Nordic
Pis...

Panasonic på FB: http://www.facebook.com/panasonicdanmark
Af micki
Jeden skrev:Jeg kan ikke rigtig få det til at virke på mit VT50. Jeg kan sagtens finde det men den vil ikke rigtig starte op for det. Den "tænker" bare for så at gå tilbage til app menuen.
hej jeg har også et VT50 og mit gør helt det samme som dit... håber snart der kommer en opdatering så det kommer til og virke
Brugeravatar
Af MigSelv
micki skrev:
Jeden skrev:Jeg kan ikke rigtig få det til at virke på mit VT50. Jeg kan sagtens finde det men den vil ikke rigtig starte op for det. Den "tænker" bare for så at gå tilbage til app menuen.
hej jeg har også et VT50 og mit gør helt det samme som dit... håber snart der kommer en opdatering så det kommer til og virke
Mit tv opførte sig på samme måde, hvis jeg forsøgte opkobling via DLink DIR-655 router.