Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pipper
Hejsa.

Her til aften skiftede mange af vores kanaler rækkefølge på to af vores tv.

Det er et Sony HX700 og et philips pfl4606.

På sonyen har jeg slået "autom. digital tjenesteopdatering" fra.
Er det ikke der man skal gøre det.

På philipsen ved jeg ikke hvor man gør det.
Af pipper
Jeg kom til at tænke på om det ikke er mærkeligt at begge tv ændre nogle af kanalerne på samme tidspunkt.'

Er det ikke producenten af tv'et der smider noget opdatering ud og så ændres kanalrækkefølgen.

Det var jo både et Philips og et Sony der gjorde det.
Af zappedronningen
Nej producenten har ikke noget med kanalrækkefølgen at gøre. Den bestemmer din tv-udbyder (YouSee, Waoo eller hvor du nu får dit signal fra)
Af pipper
Jeg ved godt at det er udbyderen der bestemmer hvordan de ligger.

Men jeg havde jo lavet min egen rækkefølge og pludselig igår aftes ændrede den rækkefølgen på både mit Sony og philips tv.

Jeg har Stofa.

Jeg har kontaktet Sony og Philips's support idag.
De fortalte at det nemt kunne være Stofa der i et splitsekund har haft et udfald og at begge tv bytter rundt på rækkefølgen.
Af Sonyfreak
Dette er et typisk problem med Yousee.
Jeg havde selv samme problem da jeg var Yousee kunde.
Når man så ringer til Yousee og fortæller man har et Sony TV så er de alt for hurtige til at svare: Ring til Sony vi ved ikke noget om deres TV. Nej ok. Men nu ringer jeg til jer fordi Sony ikke har noget med kanalerne at gøre.

Boykot Yousee. De er ikke til en skid
Af Bent odense
Der er nogle sony modeller der er følsom overfor signal udfald.Og så sker det at de bliver rykket væk fra frekvens,Og det er selvom at digital tjeneste opdatering er slået fra.
Af Bent odense
Man skal også tjekke om ens tv står på det rigtige netværks ID,Frekvens,Som kabel udbyder har.