Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej. Nu hvor Netflix er kommet til Danmark, søger jeg et mediecenter jeg kan tilslutte min fladskærm og via den se Netflix.

Har dog ikke forstand på det overhovedet. Vil bare have det der køre bedst uden at det koster meget mere end 1000 kr (må gerne være billigere).

Har blandt andet set lidt på Philips HD Media player HMP7001, ved bare ikke hvorfor den skulle være bedre end de andre alternativer. Apple tv har jeg også set på, er dog på bar bund.

Håber i kan hjælpe!
Brugeravatar
Af hans123
Bruger selv et Apple TV 3

Det fortælles at det skulle være bland de bedste til netflix.

Apple tv bruger meget lidt strøm og fåes til lige over 800.-
Af lgowner
hans123 skrev:Det fortælles at det skulle være bland de bedste til netflix.
alternativet som er det bedste uden tvivl er ps3, som dog koster en halv bondegård i strøm for at se netflix, men ps3 er jo meget andet end mediecenter for nogen, og så igen ikke.

som noget smart(-tv), vil du kunne finde en samsung eller nyeste lg BluRay afspillere som også har support for smarttv og klarer netflix opgaven. de er dog med forbehold ikke hurtige som ps3. (se på LG BP620 til omkring 900 DKR)

WDTV ligger i den rigtige ende som bedst af mange.

LG kommer med en opdateret smarttv boks inden for kortere tid, som også håndtere netflix, det skal du dog sammenligne med en pris omkring hvad deres BluRay kan koste.
Af ebbelk
Er bare i tvivl om det ville være bedre fx at købe en box fra Philips som også understøtter android enheder, som jeg fx har.

Men tænker også at et Apple TV sikkert er et godt køb, hvis man fx vil være sikker på at få adgang til de kommende tjenester som Youbio, HBO osv?
Af Supergris
Et mediecenter og en medieafspiller er IKKE det samme!