Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af evilguy
Kort svar: JA!

Langt svar: Nej ikke sålænge Samsung ikke frigiver en app til det. Netflix til Samsung 2010/2011 modeller virker fint i udlandet, så der er INTET teknisk, der hindre Samsung i at give dig muligheden for det. Om Samsung så vil give dig mulighed for at hente Netflix... Godt spørgsmål!
Af Xlander
Læste på Recordere at Samsung 2011 modeler ikke får Netflix kun deres 2012.
Af evilguy
Xlander skrev:Læste på Recordere at Samsung 2011 modeler ikke får Netflix kun deres 2012.
Lad os nu se - der er som sagt intet teknisk der hindre Netflix på "ældre" enheder.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Xlander skrev:Læste på Recordere at Samsung 2011 modeler ikke får Netflix kun deres 2012.
Hvert fald indledningsvis. Der er som nævnt intet teknisk, der forhindrer det. Samsung skal bare hakke Netflix af for Danmark i deres Smart TV-platform, men de venter nok lidt (for at skabe incitament til at købe de nye modeller).

Derudover så er det værd at bemærke, at flere ældre Smart TV ikke understøtter adaptive streaming fuldt ud, så billedkvaliteten vil alligevel ikke være særlig god. Så vidt jeg husker gælder det også Samsungs 2011-modeller, men jeg må personligt sige, at jeg er gået helt væk fra at bruge streaming-apps på Smart TV, da mediebokse såsom f.eks. Roku eller Apple TV er betydelig bedre.
Af evilguy
Rasmus Larsen skrev: Derudover så er det værd at bemærke, at flere ældre Smart TV ikke understøtter adaptive streaming fuldt ud, så billedkvaliteten vil alligevel ikke være særlig god. Så vidt jeg husker gælder det også Samsungs 2011-modeller, men jeg må personligt sige, at jeg er gået helt væk fra at bruge streaming-apps på Smart TV, da mediebokse såsom f.eks. Roku eller Apple TV er betydelig bedre.
Man kan via ens kontoindstilling på Netflix.dk indstille kvaliteten for enheder uden adaptive streaming.
Af pirke
det er bare ikke så fedt fra smasung side hvis det viser sig at ignorere kunder på den måde.. men netflix er kun 1 dag gammel her i DK, mon folk eller samsung finder på noget :-)
Af DEVIL_DK
mit 2011 kan fint vise andre streaming tjenster, så samsung må bare se at få fingeren ud og yde noget service det kan jo ikke passe man skal købe nyt tv hver år bare forde der kommer en ny app.

eneste jeg har haft problemer med er viaplay og deres direkte F1 men det er en fejl ved dem det har de indrømmet og sagt de arbejder på det men jeg opgav efter de første 3 løb i år.
Af Samsung40d6505
Fra Samsung facebook side:

"Samsung Danmark Hej Peter! Vi kan se, at mange af jer har efterspurgt Netflix til fjernsyn i D-serien fra 2011. I øjeblikket kan vi ikke give nogle detaljer, men vi samarbejder med Netflix om at undersøge mulighederne for at også implementere appen i vores modeller fra 2011 (D-serien)
for 7 minutter siden · Synes godt om"
Af pirke
det lyder godt, bare at det ikke tager 100 år :-)
Af munckster
Samsung40d6505 skrev:Fra Samsung facebook side:

"Samsung Danmark Hej Peter! Vi kan se, at mange af jer har efterspurgt Netflix til fjernsyn i D-serien fra 2011. I øjeblikket kan vi ikke give nogle detaljer, men vi samarbejder med Netflix om at undersøge mulighederne for at også implementere appen i vores modeller fra 2011 (D-serien)
for 7 minutter siden · Synes godt om"
Det er jo latterligt, når appen allerede er der, hvis man skifter til USA og den virker upåklageligt. Menu'erne er endda på dansk.. Kan ikke se problemet.