Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af CoD
Her købt en LG1982U og virker godt fornær når jeg starter media playeren op så "blinker" den lige lidt i det den starter media playeren op! Er det normalt eller hvad faen kan det være?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Har du sat din mediaplayer til at ændre skærmtilstand når den starter? Det kan du se i indstillingerne for mediaplayer.
Af CoD
Kunne ikke rigtig finde det med skræm indstilligerne, hvad fane ligger det under?

Har lige prøvet at åbne Media player og først der efter finde filmen jeg vil afspille først idet jeg trykker play og som den selv skriver "opretter forbindelse" i det øje blik blinker hele skærmen hurtigt men kort, 1 sekund ca. Virker lidt underligt, intet ved spil og mener ikke jeg har fået den til ved andre opgaver end lige media playeren. Håber i kan hjælpe mig :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det kan ikke have noget med skærmen at gøre hvis det kun sker i mediaplayer. Så er det nok noget med et codec der gør et eller andet ved dit grafikkort.
Af CoD
Har opdaget at den også blinker F.eks når jeg er inde på min hotmail eller kort når den skal starte C&C3 op, kan man sige om det er software eller Skærmen??