06 okt 2012, 18:37

Lige nu hænger den på elgiganten, er sendt til rep i Fredags, så må vi se hvad de siger, men du skal ikke regne med at din ekstra forsikring dækker lige netop det problem. 
Tror også selv at de kommer fra østen, Samsung skrev bare at det ikke var en produktionsfejl, så det var ikke deres problem, håber ikke det sker for dig, det er jo ikke ligefrem et billigt tv.
Men forbrugerklagenævet står som næste mulighed, har snakket med dem, de ser det som en god mulighed for at køre en sag, problemmet har jo været der før, og som de siger, så er det jo trods alt et dyrt tv hvor det ikke burde kunne ske.
Samsung var trods alt fair at skrive, at hvis forbrugerklagenævnet siger at jeg skal have et nyt, så er det det der sker.

Tror også selv at de kommer fra østen, Samsung skrev bare at det ikke var en produktionsfejl, så det var ikke deres problem, håber ikke det sker for dig, det er jo ikke ligefrem et billigt tv.
Men forbrugerklagenævet står som næste mulighed, har snakket med dem, de ser det som en god mulighed for at køre en sag, problemmet har jo været der før, og som de siger, så er det jo trods alt et dyrt tv hvor det ikke burde kunne ske.
Samsung var trods alt fair at skrive, at hvis forbrugerklagenævnet siger at jeg skal have et nyt, så er det det der sker.

men jeg skriver så snart jeg høre noget nyt, jeg fik af vide af to af deres servicetekniker i Taastrup at det ikke vil koste noget at sende det på værksted, men det kan jo være fordi det er så nyt.
 men jeg skriver så snart jeg høre noget nyt, jeg fik af vide af to af deres servicetekniker i Taastrup at det ikke vil koste noget at sende det på værksted, men det kan jo være fordi det er så nyt. YESSS!!!
 YESSS!!!