Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
Hvis refleksioner er det, der generer dig, er du forhåbentlig klar over, at der ikke nødvendigvis er noget vundet ved at vælge LCD (LED). Medmindre du vælger en model med mat panel, af hvilke der efterhånden er forsvindende få.
Af Supergris
Ja, den skrøne med, at en stue er for lys til plasma, mener jeg også, er helt ubegrundet.
Jo, generelt er LCDér mere lysstærke, men ingen skærme performer godt i dagslys...
Af Dennishoeg
Og når det andet så er sagt. Så 4000,- For et brugt tv fra 2011.
Puhaaa en pris. Må jeg minde om at vi er gået ind i efteråret og 2012 modellerne falder kraftigt i pris. xt50 forventer jeg når under 5000. Inden for den næste måned.
Af Bent odense
Der er ingen stuer der er for lys til plasma.Og du kan også opleve refleksioner på LCD/LED.Som edinger skriver,Har selv et LCD/LED MED glas panel.Og min nabo har også en meget lys stue,Og han har et VT-50 PANASONIC.Og der er er ikke nogle problemer med det.I de lyse timer.Så det kan blive et dårlig valg eller spild af et godt tv. :)