Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af knaseren
hej alle

jeg har en samsung galaxy s2 tlf og har installeret apps'en samsung smart view 2.4.2 men når jeg starter apps'en, så får jeg ikke valget på hovedmenu: smart view. det gør jeg på min samsung wifi 5.0 tablet, som køre samme version.

talte med samsung for 10 min siden, og de kunne sige at galaxy s2 VAR kompatibel med denne feature.

nogen af jer som har fået det til at virke, eller ER det bare ikke kompatibelt?
Af kskruger
knaseren skrev:hej alle

jeg har en samsung galaxy s2 tlf og har installeret apps'en samsung smart view 2.4.2 men når jeg starter apps'en, så får jeg ikke valget på hovedmenu: smart view. det gør jeg på min samsung wifi 5.0 tablet, som køre samme version.

talte med samsung for 10 min siden, og de kunne sige at galaxy s2 VAR kompatibel med denne feature.

nogen af jer som har fået det til at virke, eller ER det bare ikke kompatibelt?
Jeg har samme fejl på min Samsung galaxy s2, har også snakket med Samsung support, uden at de kunne hjælpe. Funktionen virkede fint, indtil jeg havde den til rep, hvor den fik ny hardware og ny software version lagt på. Så måske er det den nye software version, der er skyld i det. Hvilken android version har du på?
Af bleed_blue
Dual view fungerer heller ikke hos mig (Galaxy s 2 + PS51D7005).

Men som jeg kan forstå det, så er det et generelt problem. Der er masser af andre i vores situation, hvis man tjekker google.
Af Vindfeld
hej

jeg har et UE46ES8005 og i følge samsung smart view app. kan man fjern programmere tv til at optage, altså når man ikke er hjemme og på samme netværk... eller har jeg misforstået det??
Men jeg kan ikke rigtig få det til at virke