Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af darkdevil
Hej

Jeg har fået en meget godt pris på dette TV (12.000).

Nogen som har erfaringer med det?
Er der andre jeg bør kigge efter fremfor denne LG?

/Kim
Af DavidHimself
Hvad jeg kan læse mig til er folk ekstremt tilfredse med 60PM670T :)

Jeg har det ikke selv, men har været velsignet nok til at se det i virkeligheden og TV'et har ikke kunne et rigtigt godt billede, men også et ret fedt design (subjektiv mening selvsagt)...
Af darkdevil
Okay lyder fedt.

Hvor har du været så heldig at se det i virkeligheden?

/Kim
Brugeravatar
Af edinger
Ifølge C|NET kan skærmens sæbeopera-system, TruMotion, ikke deaktiveres. Hvilket for mig personligt ville være en deal breaker. Yderligere skulle sortniveauet ikke være imponerende sammenlignet med eks. Panasonic ST50.

Det ville jeg lige grave lidt i, inden jeg fyrede 12K af.
Senest rettet af edinger 04 okt 2012, 13:53, rettet i alt 1 gang.
Af DavidHimself
Hvis bare jeg kunne skrive at det var i en butik eller et andet sted du kunne besøge - men det var desværre hos en ven af familien jeg var ude og besøge :)

Så vidt jeg ved er det kun netbutikker der har det (ret mig hvis jeg tager fejl), men det betyder jo bare at du har fuld returret, selv om det er brugt!
Af Mysen
edinger skrev:Ifølge C|NET kan skærmens sæbeopera-system, TruMotion, ikke deaktiveres.
Hvis det er sandt, så har jeg dælme svært ved at forstå, hvilken målgruppe man så har til den 60" plasmaskærm. Det virker dog ret mærkværdigt, men jeg skal ikke kunne sige, om det også er tilfældet på de europæiske modeller.
Af dk9000
Hvis du bor i nærheden af Aalborg, så har Elgiganten Aalborg den i udstilling lige pt :)
Brugeravatar
Af edinger
pjonassen skrev:Hvis du læser HELE anmeldelsen på C|NET ville du også have læst at Trumotion er deaktiveret i en firmware-update.

"Well, as luck would have it, LG released a firmware update the fixes the TruMotion issues the day after this review came online."

http://reviews.cnet.com/flat-panel-tvs/ ... 18068.html
Det er jo bare super, at LG har rettet op på tingene, og at det er kommet med i den seneste anmeldelse fra C|NET.

Det andet gav absolut heller ingen mening.