Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej folkens !
jeg har været ved at updatere mine forældres tv, da den slettede kanalerne automatisk hver gang man slukkede for tvet.
Jeg fulgte sonys vejledning, men fjernsyntet gjorde bare ikke, som sony havde beskrevet den ville gøre, den gik bare i sort og nu kan man slet ikke gøre noget mere, hverken skifte kanal, få menuen frem eller noget som helst.
Så tænkte jeg om der evt. var nogen af jer der har nogen ideer om hvad man så gør ? er der en manuel reset knap et sted fx?

Fjernsynet er et sony bravia KDL-40V5500

På forhånd tak
Daniel.
Af Bent odense
Var det sony support du skrev/ringet til.Har selv haft et W5500.Der skulle jeg aldrig updatere det.For det skulle holde på kanalerne.Der var en knap der heder TV.Prøv den.
Af daniel9229
der var en vejledning inde på deres support side, problemet var bare det ikke fungerede som de havde skrevet og nu kan jeg ikke få liv i lortet igen.
Af jones31
Auto opdateringer skal slåes fra hvis du har yousee, så smider den ikke kanalerne.
Af daniel9229
super for alt den respons.
nesager; ja det er det jeg mener, men kan ikke få liv i fjernsynet mere så kan ikke aktivere updateringen :)
så prøver det med at resette som de beskriver på avforum :) mange tak for hjælpen

Daniel