Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Vindfeld
de har den jo ikke på lager, så kan man jo nemt sætte prisen ned :s

Men ellers så er det vil bare at bestille 8)
Af klinge
Sagtens og sagtens. Det er vel sjældent at man åbner en gavebod på varer man ikke har.

Og jeg kan sagtens vente 4 uger hvis prisen er så lav.
Af Vindfeld
Tror du skal købe den nu så,for når de får den på lager igen, så stiger Prisen sikkert ;-)
Af Marshall
Man kan jo heller ikke lægge produktet i kurven på Bilkas hjemmeside? :)
Af klinge
Har lige snakket med Bilka... de kunne se at det var en kampagne pris der havde kørt de sidste 3 dage og som sluttede idag. Desværre kunne man ikke forudbestille til samme pris.

Så mon ikke det var en and... eller en fejl i deres system, som de er ved at lukke ned for nu.

DAMMIT :((

-Morten
Af Marshall
Øv :(

Har taget billede med telefonen. Mon ikke man kan overtale deres sælgere, til at sælge det ude i forretningen, hvis man kan fremvise billedet til dem?

Såfremt de har det på lager altså :)
Af Andersss
Principielt set kan du godt gå ud i Bilka butikken og forlange varen til den pris. Har selv arbejdet i Bilkas elektronikafdeling indtil for et års tid siden, og proceduren var den, at hvis kunden kan finde varen billigere (nettet eller i butik - i DK), så kan kunden få varen til den pris. Måske du vil få problemer hvis det er den ikke er på lager på hjemmesiden, men det burde du kunne få talt dig uden om. Jeg ville gøre forsøget!
Af klingenberg
Ligner fandme ellers et godt tilbud :)
Af ramlas
Købte et LG 47'' LED til 14.999 kr. i Elgiganten for 1 måned siden, men så på der website at prisen nu var sat ned til 12.999 kr. Det kørte i 3 dage og nu er prisen sat op igen til 14.999 kr. De har hele tiden haft 100 stk. på lager, men åbenbart kører disse tilbud engang imellem. Man skal vist være heldig og tjekke priser hele tiden:)
Af janbau
Ja man skal støvsuge markedet hver dag , især på Elgigantens hjemmeside ,

De er begyndt at køre Weekends tilbud på deres hjemmeside .

Feks kunne man få Lg 47 Lm 669 T til kun 6999 kr her i weekenden .

For et par uger siden kunne man få en af Onkyo nye Surround 7,2 forstækere til 2999 kr .
Af zappedronningen
Man skal også holde godt øje med prisen under købet! Jeg havde lagt et tv i kurven, havde valgt levering og prisen for levering var lagt oveni prisen på tv'et. Da jeg så nåede til at skulle bekræfte oplysningerne var prisen pludselig steget med over 4000 !:( . Men heldigvis findes der andre end Elgiganten, der sælger tv, og jeg valgte at bruge mine penge et andet sted.