Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jeblin
Jeg ved godt der er mange tråde om nyt tv, men synes jeg har kigget en del igennem uden stadig at være helt sikker på hvad der er bedst til mit behov. Jeg kan se, at Pana ST50 (50") ofte anbefales indenfor denne prisklasse - men jeg er meget i tvivl idet jeg primært bruger mit tv til alm tv og sport (samt film i ny og næ).

Hvilket tv er bedst i denne prisklasse når sport er det vigtigste - er det stadig ST50 jeg skal gå efter? Eller er der et andet i samme prisklasse (5-8k) der er bedre i "value for money"? Det skal siges, at tv'et kommer til at stå i et rum, hvor der ofte vil være lidt lys (sydvest-vendt stue).
Brugeravatar
Af MigSelv
Ved tv brug, og deraf følgende risiko for logoindbrænding, det er et vigitgere parameter at tage højde for, end lidt lys fra vinduer.
Af PeterD
G30 men nok mere ST50...Skulle kunne gøre arbejdet for dig..

Køb en god skærm og indret dig efter den (hvis det er muligt),
Af THM
Til det forbrug vil jeg anbefale en LG plasma fra sidste år, eller en af samsungs plasma skærme. Deres 6serie fra i år skulle være rigtig god...
Af Jeblin
Tak for svarene.

Jeg forstår det som om, at de to bedste bud er enten st50 eller lg620 - både fra denne og andre tråde.. Jeg vil tage ud og kigge på de to skærme i elgiganten en af dagene.

Yderligere kommentarer er selvfølgelig velkomne.
Af jones31
Jeblin skrev:Tak for svarene.

Jeg forstår det som om, at de to bedste bud er enten st50 eller lg620 - både fra denne og andre tråde.. Jeg vil tage ud og kigge på de to skærme i elgiganten en af dagene.

Yderligere kommentarer er selvfølgelig velkomne.

Ingen af de 2 skærmmodeller findes i elgiganten. Så er det expert.